De ce nu mai vrea Nivea să se promoveze folosindu-se de imaginea Rihannei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Imaginea şi stilul său de viaţă tumultuos au costat-o pe artista Rihanna un contract profitabil cu marca de produse de îngrijire a pielii Nivea.

Mai exact, conducătorii companiei nu au vrut să asocieze marca cu imaginea solistei pop. Într-un interviu acordat ziarului german Welt, Stefan Heidenreich, noul CEO al Nivea, s-a declarat îngrijorat de această asociere.

"Nu înţeleg cu să asociez esenţa brandului Nivea în conjuncţie cu Rihanna", a spus el, adăugând "Nivea este o companie care merge pe încredere, familie, fiabilitate".

Rihanna a fost aleasă pentru campania susţinută de Nivea la aniversarea a 100 de ani, de anul trecut, şi ea a apărut pe cutiile de cremă de corp produse în ediţie limitată.

Cântăreaţa este cunoscută pentru stilul de viaţă dezmăţat şi petrecerile înecate în alcool. Ea chiar a ajuns în spital de mai multe ori în acest an pentru deshidratare şi epuizare.

Se pare că Heidenreich, care a fost însărcinat de compania Nivea să relanseze brandul şi să creeze un nou logo pentru aceasta, va trebui să facă acest lucru fără Rihanna.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite