Connex si Raiffeisen au lansat un serviciu pentru plata facturii telefonice
0Connex si Raiffeisen au lansat, ieri, serviciul "myBanking", care permite plata facturii telefonice sau reincarcarea cartelei direct de la telefonul mobil prin trimiterea unui Short Message Service -
Connex si Raiffeisen au lansat, ieri, serviciul "myBanking", care permite plata facturii telefonice sau reincarcarea cartelei direct de la telefonul mobil prin trimiterea unui Short Message Service - SMS. "myBanking este o etapa noua, foarte importanta in perspectiva dezvoltarii comertului electronic. Ne asteptam ca si alte companii sa ofere servicii de plata a facturilor pe aceasta platforma", a declarat Ted Lattimore, presedintele MobiFon, in cadrul unei conferinte de presa. Pentru a avea acces la "myBanking", clientii Connex trebuie sa preschimbe vechile cartele cu cele Smart SIM, in timp ce noii clienti vor primi direct cartele de 64 de Kb. Preschimbarea cartelelor se va face gratuit. Activarea serviciului presupune si deschiderea unui cont curent la Raiffeisen Bank, concomitent cu depunerea unei cereri, in care sunt specificate numerele de telefon pentru care se doreste plata facturii prin acest sistem. Plata facturii si reincarcarea cartelei se realizeaza fara costuri suplimentare. Sistemul permite extinderea facilitatilor de plata pentru electricitate sau alti furnizori de utilitati.