CEC Bank a lansat un serviciu de transferuri bancare în baza numărului de telefon în locul IBAN

0
Publicat:
Ultima actualizare:
cec bank

Prin aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank, clienţii pot face acum transferuri către orice altă bancă din România folosind numărul de telefon ca alias, în locul IBAN-ului.

Astfel, CEC Bank este prima instituţie din România care oferă acest serviciu indiferent de banca unde este domiciliat contul destinatarului, chiar şi pentru conturile la bănci care nu sunt înrolate în serviciul AliasPay, lansat recent de Transfond. 

”Să faci un transfer de bani ar trebui să fie la fel de uşor ca trimiterea unui SMS sau apelarea unui prieten din agenda telefonică. De aceea, am căutat şi am găsit o soluţie pentru a integra această funcţionalitate în aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank, în condiţiile în care vedem tot mai mulţi clienţi care preferă aplicaţiile de Mobile Banking pentru operaţiunile de zi cu zi”, a declarat Mugur Podaru, director Operaţiuni la Distanţă în cadrul CEC Bank.

Funcţionalitatea de transfer de bani pe baza numărului de telefon este o dezvoltare proprie a CEC Bank, care a apelat la Asseco SEE – furnizor de servicii de dezvoltare IT cu care banca colaborează în zona serviciilor la distanţă. Transferurile se pot face atât intrabancar cât şi interbancar, şi funcţionează pentru orice beneficiar cu cont bancar în România.

Pentru a face o plată către un număr de telefon, utilizatorul selectează în aplicaţia de Mobile Banking opţiunea „Trimite bani” din meniul „Trimite/ Cere bani”, alege numărul beneficiarului din agendă sau îl introduce manual, completează suma şi descrierea tranzacţiei. Beneficiarul va primi un SMS prin care i se solicită să confirme tranzacţia – prin selectarea/ introducerea IBAN-ului, a numelui şi a sumei. Serviciul funcţionează şi în sens invers: cu opţiunea ”Cere bani”, clienţii băncii pot solicita transferuri de la alte persoane care au conturi la CEC Bank, iar confirmarea tranzacţiilor se face tot printr-un flux iniţiat prin mesaj SMS. 

Pentru transferurile prin funcţiile “Trimite bani” şi „Cere bani” nu se percep comisioane suplimentare, iar clienţii beneficiază pe Mobile Banking de reducerea de 60% faţă de comisioanele standard aferente tranzacţiilor prin conturi.

Mai multe detalii despre bankingul de pe telefon pot fi găsite la https://www.cec.ro/canale-digitale/mobile-banking.

Aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank a înregistrat o dublare a numărului de utilizatori şi o creştere de peste 110% a numărului de tranzacţii în 2020. În prezent, aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank oferă unele dintre cele mai avansate funcţionalităţi din piaţă:

- Plăţi instant şi AliasPay (plăţi pe baza numărului de telefon) către destinatari cu conturi la bănci care au aderat la acest serviciu Transfond

- Integrare cu ghiseul.ro pentru vizualizarea şi achitarea taxelor, impozitelor şi amenzilor

- Posibilitatea de a alimenta conturile de la CEC Bank, prin Intercont Transfer, cu sume de pe cardurile emise de alte bănci

- Vizualizarea situaţiei creditelor şi plata ratelor

- Posibilitatea de a modifica limitele de tranzacţionare şi setările cardurilor de debit

- Posibilitatea de a autoriza biometric plăţile online efectuate cu cardul

- Plăţi contactless cu telefonul mobil prin Apple Pay şi Google Pay

- Funcţionalităţi de bază precum vizualizarea soldurilor, efectuarea de plăţi şi transferuri în lei şi valută, deschiderea de conturi şi depozite şi alimentarea conturilor de economii.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite