Burger King angajează urgent personal. Ce salarii oferă şi când se deschide primul restaurant

0
Publicat:
Ultima actualizare:

AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare, continuă procesul de expansiune al unuia dintre cele mai mari lanţuri de restaurante din portofoliu, Burger King, şi deschide primul său restaurant în România.

Deschiderea va avea loc la finalul lunii septembrie în Bucureşti şi face parte din planul de dezvoltare a companiei în ţara noastră.

Planul Burger King în România este să recruteze în perioada următoare o echipă de aproximativ 100 de angajaţi. Oferta salarială  pentru lucrătorii din restaurante (Crew Members) porneşte de la 1.750 lei net (2.950 lei brut). În ceea ce priveşte managerii, în funcţie de poziţiile disponibile, compania oferă un salariu ce variază între 2.500-3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut). Toţi angajaţii Burger King vor primi numeroase beneficii, dintre care tichete de masă, servicii medicale şi bonusuri. 

Campania de recrutare a echipei responsabile de deschiderea primului restaurant a început, iar cei interesaţi să facă parte din familia Burger King pot trimite CV-urile la adresa: bkjobs@armrest.eu. 

Astfel, România urează „Bun Venit”” faimosului Whopper, având în vedere planurile de expansiune ale Burger King în ţara noastră în următorii ani. 

“Suntem entuziasmaţi să deschidem primul nostru restaurant Burger King în România. Economia ţării, aflată în creştere, oferă un potenţial extraordinar şi o mulţime de oportunităţi. Burger King este cunoscut în întreaga lume pentru burgerii pregătiţi pe grătar. De aceea, ne bucurăm să putem oferi în curând românilor sandvişurile noastre, mai ales burgerii noştri pregătiţi la comandă pe grătar. Desigur, experienţa clienţilor va fi completată de o servire excepţională din partea colegilor noştri din restaurant. Planurile noastre de dezvoltare pe termen lung sunt ambiţioase şi ne dorim să devenim un angajator important în România şi un partener de încredere pentru clienţii şi furnizorii noştri”, a declarat Alan Laughlin, Preşedinte Burger King AmRest

Designul digital, modern al restaurantului Burger King va oferi clienţilor o experienţă nouă, unică, datorită unui sistem de operare digitalizat, ce simplifică toate operaţiunile din bucătărie, precum şi procesul de servire a clienţilor. 

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de ţări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks şi Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog şi KABB, precum şi pentru brandul online Pokai. În România, AmRest operează reţeaua de cafenele Starbucks şi, începând de anul acesta, lanţul de restaurant Burger King. 

Zilnic, peste 11 milioane de clienţi vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume şi sunt întâmpinaţi cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârşit şi preţuri accesibile. Înfiinţat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanţ de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® şi-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium şi de a oferi clienţilor reţete originale şi experienţe de familie.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite