Borsec, cel mai puternic brand românesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar şi Timişoreana sunt brandurile neaoşe care conduc în clasamentul „50 branduri româneşti în 2011", conform studiului realizat de firma de cercetare Unlock Market Research.

Topul celor mai puternice mărci „Made in Romania", lansat de revista „Biz", are şi câteva noutăţi faţă de 2010. Mărcile Plafar, Fares, Eugenia, Doina, Domo, Altex, Noroc şi Jidvei şi-au făcut loc între cele mai puternice branduri. „Dinamica pieţei româneşti face ca, de la an la an, în topul celor mai puternice branduri să avem modificări substanţiale şi noi intrări în top, ceea ce ne arată că brandurile româneşti depun constant eforturi pentru a se impune în mintea şi în inima consumatorilor", a declarat Marta Uşurelu, redactor-şef „Biz".

„Adevărul", în top

„Adevărul" este singurul ziar de calitate prezent în topul celor mai puternice branduri din domeniul media. Ziarul „Adevărul" a fost inclus şi în topul brandurilor fascinante, întocmit de aceeaşi revistă. „Adevărul" a intrat în topul brandurilor fascinante pentru că a reuşit să reinventeze acea bucată de hârtie. A creat un univers, cel al culturalizării şi este foarte apreciat în acest sens", a explicat Adina Vlad, Managing Director la Unlock Market Research. În topul brandurilor de media mai sunt prezenţi Pro TV, Antena 1, Radio Zu, TVR 1, Prima TV, Kiss FM, Radio 21 şi Europa FM. Studiul a fost realizat prin telefon pe un eşantion reprezentativ la nivel urban: de 1.200 de persoa­ne. Printre elementele luate în considerare au fost notorietatea mărcilor, imaginea lor şi felul în care acestea comunică. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite