Incident informatic la BRD. Clienţii au fost taxaţi pentru servicii care erau de fapt gratuite

Incident informatic la BRD. Clienţii au fost taxaţi pentru servicii care erau de fapt gratuite

Clienţii BRD care folosesc serviciile myBRD Net şi My BRD Mobile au fost taxaţi în mod eronat de bancă, din cauza unui incident informatic care a afectat sistemele instituţiei bancare.

Ştiri pe aceeaşi temă

Astfel, clienţii care utilizează serviciile MyBRD Net şi MyBRD Mobile au primit confirmarea reţinerii sumei de 4,5 lei pentru fiecare, deşi conform contractului încheiat cu banca beneficiau de aceste servicii in mod gratuit. 
 
Contactaţi telefonic, reprezentanţii BRD au declarat că au cunoştinţă despre aceste evenimente neplăcute, fiind vorba despre un incident (banca nu a precizat ce fel de incident) şi să se lucrează la remedierea problemelor, urmând ca sumele reţinute în mod eronat să fie returnate clienţilor.
 
   
 
Serviciile digitale MyBRDnet şi MyBRDmobile sunt oferite de BRD în mod gratuit unor clienţi, în funcţie de contractul sau convenţia semnată între bancă şi client. Incidentul apărut a făcut ca şi clienţilor care beneficiau de serviciile digitale gratuit să le fie reţinute comisioane.
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările