Autostrada scufundată se redeschide astăzi circulaţiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lotul III al Autostrăzii Sibiu-Orăştie, porţiunea de 22 de kilometri dintre localităţile Cunţa şi Sălişte, numită şi „autostrada scufundată“ din cauza problemelor grave de structură din trecut, se va redeschide luni circulaţiei, de la ora 14.00, potrivit unor surse citate de News.ro. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a confirmat redeschiderea.

UPDATE ”Orice început este greu, dar dacă el este un succes, trebuie continuat, multiplicat. S-a creat deja un vector de urmat în ceea ce priveşte implementarea proiectelor. Asta înseamnă că noi, compania, trebuie să continuăm să ne pregătim proiectele, să ne stabilim foarte clar procedurile, să ne asumăm deciziile şi în mod deosebit să ne obişnuim să colaborăm între noi, să ne responsabilizăm şi să monitorizăm îndeaproape tot ceea ce facem pentru finalizarea cu bine a proiectelor”, a spus Cătălin Homor, şeful CNAIR, într-un comunicat.

Şeful CNAIR consideră că lucrările în regie proprie reprezintă un mod de a sancţiona constructorii care nu respectă termenele asumate.

Lotul III al Autostrăzii Sibiu-Orăştie a fost inaugurat în noiembrie 2014, cu doar două zile înainte de turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, în prezenţa fostului premier Victor Ponta, candidat pentru funcţia de preşedinte. Numai că, la scurt timp de la inaugurare, au început să apară fisuri şi denivelări grave pe carosabil. Astfel că, în septembrie 2015, lotul a fost închis, iar o porţiune de câteva sute de metri a fost demolată.

„Lotul III al autostrăzii Sibiu-Orăştie, Cunţa-Sălişte, va fi deschis circulaţiei luni, la ora 14“, au declarat sursele citate pentru News.ro.

Termenul iniţial de deschidere a circulaţiei, anunţat de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), fosta Companie Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), a fost finalul lunii septembrie. Numai că, la finalul lunii trecute, CNAIR a anunţat amânarea termenului anunţat iniţial, până în data de 10 octombrie, din cauza ploilor abundente căzute în ultima perioadă. CNAIR a început lucrările de refacere a porţiunii afectate în aprilie 2016.

Contractul dintre fosta CNADNR şi grupul italian Impregilo, care a devenit ulterior Salini-Impregilo, în vederea construirii celor 22 de kilometri ai lotului III, a fost semnat în 2011 şi a fost reziliat în ianuarie 2016. Directorul CNAIR, Cătălin Homor, a declarat în august că noua soluţie tehnică, propusă de firma Road Consulting şi avizată de CNADNR, va rezolva în timp util problema apei freatice.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite