Articol publicitar

Asistentul Victor: o nouă etapă în strategia digitală de servicii pentru clienții AENO

Publicat:
Ultima actualizare:

În peisajul digital aflat într-o continuă schimbare, companiile folosesc tehnologii avansate pentru a-și transforma activitățile în servicii pentru clienți. AENO, un brand nou în domeniul electrocasnicelor mici, a făcut un pas important în direcția transformării digitale prin lansarea pe site-ul său web a Asistentului Victor, un chatbot bazat pe inteligență artificială.

image

Pentru că unul dintre cele mai importante instrumente de comunicare este în continuare website-ul, este nevoie de creștere a eficienței acestuia prin îmbunătățirea interacțiunii cu clienții, astfel luându-se  decizia de a introduce un chatbot inteligent, capabil să ofere sfaturi 24x7, cu privire la o serie de probleme de rutină. Comunicând cu asistentul Victor, vizitatorul site-ului web introduce o anumită întrebare, la care inteligența artificială selectează cel mai complet răspuns. Această soluție simplifică interacțiunea clientului cu site-ul pe orice dispozitiv și îi permite să analizeze nevoile publicului țintă al mărcii.

Diferența dintre asistentul Victor, creat de AENO și alți chatbots și asistenți, este, că o persoană are o conexiune emoțională cu acesta, ca atunci când comunică cu alte persoane. În timpul corespondenței, chatbotul se adaptează în mod dinamic la interlocutor, folosind parametrii Tone of voice (tonul vocii) stabiliți pentru el și satisfăcând nevoia de interacțiune a utilizatorilor cu suport emoțional.

În timpul procesului de dezvoltare, a fost utilizată o combinație de tehnologii avansate de inteligență artificială și de limbaje de programare, ceea ce a permis ca AENO să implementeze peste 1000 de scenarii de conversație. Iar pentru a obține răspunsuri precise, asistentul Victor a fost antrenat pe baza a 3000 de fraze și dialoguri de exercițiu.

Asistentul virtual lucrează neîntrerupt ă și poate conduce mii de dialoguri pe lună. În câteva secunde, clientul află despre caracteristicile dispozitivelor AENO, despre cele mai frecvente întrebări care apar în procesul de utilizare a acestora, și toate acestea fără a implica un specialist. Cu toate acestea, asistentul Victor oferă opțiunea de a trece la o conversație cu un operator. Această tranziție, fără întreruperi, asigură clienților accesul atât la asistență bazată pe Inteligență Artificială, cât și la asistență umană, în funcție de preferințele lor.

Un atribut demn de remarcat al asistentului Victor este reprezentat de capacitățile sale multilingvistce care devin din ce în ce mai importante pe piața actuală. Chatbotul își poate traduce în mod autonom răspunsurile cu o acuratețe extremă, eliminând barierele lingvistice și minimizând erorile de traducere. Acest lucru permite companiei AENO să deservească în mod eficient baza sa de clienți din 26 de țări. În plus, Victor poate detecta automat limba utilizatorului pe baza setărilor de limbă ale site-ului web, oferind o experiență de utilizare personalizată și confortabilă.

Angajamentul AENO față de creșterea și îmbunătățirea continuă este evident în abordarea față de formarea și dezvoltarea continuă a asistentului Victor. Brandul îmbunătățește și instruiește în mod constant chatbotul, adăugând cele mai recente informații despre produse, adăugând noi scripturi de dialog și răspunsuri, menținându-l astfel relevant.

”Chatbot-urile sunt acum unul dintre cele mai ”fierbinți” subiecte din domeniul inteligenței artificiale. Astăzi, o parte semnificativă a comunicării migrează către messenger, iar AENO oferă clienților o modalitate ușoară de a primi informații. Este confortabil atunci când inovația ușurează viața clienților și, în același timp, ajută companiile să își optimizeze procesele. De asemenea, implementarea Asistentului Victor permite AENO să fie mai flexibilă și mai adaptabilă la nevoile în schimbare ale clienților și să își sporească competitivitatea pe piață”, - comentează Tatiana Domme, Director de Asistență Clienți AENO.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite