Lidl deschide încă două noi magazine şi are nevoie urgentă de personal. Numărul angajaţilor din România depăşeşte 6.500

Lidl deschide încă două noi magazine şi are nevoie urgentă de personal. Numărul angajaţilor din România depăşeşte 6.500

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea a două magazine noi, care vor aduce noi llocuri de muncă şi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar şi la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri şi altele.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea a două magazine noi: unul în Zărneşti, judeţul Braşov, şi cel de-al doilea în localitatea 1 decembrie, judeţul Ilfov. Noua unitate din Zărneşti este situată pe Str. Ciucaş, Nr.13, şi va fi inaugurată pe 30 mai, iar cea din localitatea 1 decembrie pe Şoseaua Giurgiului, Nr. 192, şi va inaugurată pe 6 iunie.
 
În linie cu strategia sa de sustenabilitate, Lidl îşi dezvoltă reţeaua de magazine adoptând soluţii pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător. Astfel, prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor şi în conformitate cu normele de protecţie a mediului, ambele magazine dispun de soluţii şi tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficienţă energetică. De exemplu, atât în magazinul din Zărneşti, cât şi în cel din localitatea 1 decembrie sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezenţă şi sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalaţiile de ventilaţie. 
 
Fiecare magazin are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.300 m² şi dispune de aproximativ 120 de locuri de parcare. Odată cu deschiderea fiecărei unităţi, se vor crea noi locuri de muncă. Orarul de funcţionare pentru ambele magazine va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 şi 22:00, iar duminică între 8:00 şi 21:00.
 
Deschiderea noilor magazine îi aşteaptă pe clienţi cu promoţii şi acţiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar şi la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri şi altele. 
 
Inaugurarea celor două unităţi continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţea fiind produse în România. 
 
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.
 
În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajaţi, dintre care peste 6.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine şi 5 centre logistice. Dinamismul din activităţile de zi cu zi, rezultatele durabile şi corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: