Facebook vrea să îţi fie cel mai bun ghid turistic. Cât acces trebuie să-i oferi pentru a deveni aşa ceva?
0Dacă nu credeai că poţi depinde de Facebook şi mai mult, reţeaua socială are un serviciu de care să devii dependent în vacanţe. Iată ce face atât de bun.
Facebook intră într-o nouă categorie a serviciilor online şi, totodată, reuşeşte să îţi afle localizarea cu precizie, în caz că nu erai destul de paranoic până acum.
Dacă nu aveai suficiente videoclipuri şi poze cu pisicuţe în News Feed, de acum înainte vei putea avea şi sugestii despre locul pe care îl vizitezi. Noua funcţionalitate pe care Facebook o implementează din Statele Unite ale Americii se numeşte Place Tips şi, pe scurt, îţi oferă informaţii relevante despre locul în care te regăseşti. O implementare de această natură presupune că Facebook intră atât în zona Foursquare şi Yelp, cât şi în zona Google, care are o funcţionalitate similară în aplicaţia Now.