Facebook ar putea fi cea mai mare platformă de ştiri din lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Facebook este o sursă importantă de trafic pentru deţinătorii de site-uri
Facebook este o sursă importantă de trafic pentru deţinătorii de site-uri

În prezent, având peste 1,4 miliarde de utilizatori, Facebook reprezintă o sursă importantă de trafic pentru deţinătorii de site-uri, care urmăresc să adune un număr cât mai mare de vizitatori de pe telefonul mobil.

În ultimele luni, reprezentanţii site-ului de social media au negociat cu cel puţin 6 companii media pentru găzduirea conţinuturilor acestora în interiorul Facebook, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu vor mai fi nevoiţi să acceseze linkurile distribuite, ci vor accesa direct conţinutul.

Timpul de reacţie este prea lung

Deşi durează numai 8 secunde ca pagina accesată prin link să se încarce, reprezentanţii Facebook consideră că, atunci când vine vorba de menţinerea atenţiei vizitatorilor, chiar şi câteva milisecunde contează, mai ales când aceştia accesează site-ul prin telefonul mobil.

Directorul general al companiei SimpleReach, Edward Kim, este de părere că aceste modificări minime ale vitezei de reacţie reprezintă un factor important în obţinerea traficului şi mulţumirea utilizatorilor.

Mai mulţi bani din reclame 

Deoarece deţinătorii domeniilor de ştiri sunt reticenţi în ceea ce priveşte acceptarea propunerii primite, reprezentanţii Facebook încearcă să le alunge temerile cu o ofertă legată de reclamele care vor rula pe lângă conţinuturile publicate de aceştia.

Întrucât videoclipurile au devenit mai populare cu ajutorul companiei Facebook, este de aşteptat ca aceasta să introducă instrumente extinse pentru a plasa anunţuri video şi în interiorul aplicaţiilor separate de site-ul Facebook.

Compania şi-a exprimat public dorinţa de a face experienţa utilizatorilor cu conţinuturile comerciale mai plăcută.

Totuşi, câteva organizaţii au avut reacţii pozitive faţă de acest proiect. Una dintre persoanele participante la discuţie, care a rămas anonimă conform unei înţelegeri semnate, a declarat că anumiţi angajaţi ai ziarului The Guardian i-au sfătuit pe colegii lor de la alte publicaţii să se unească şi să negocieze împreună pentru întreaga industrie.

Facebook intenţionează să înceapă să testeze noul format în următoarele câteva luni. Este de aşteptat ca primii parteneri să fie The New York Times, BuzzFeed şi National Geographic, iar o persoană participantă la discuţie a declarat că The Times este din ce în ce mai aproape să încheie contractul cu Facebook.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite