Facebook va încerca să câştige dintr-un produs pe care Google îl crede inutil

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook a spus că reţeaua socială e ca un ziar pe care utilizatorul şi-l face. Acea sintagmă va fi dusă mai departe anul acesta cu ceea ce se numeşte Facebook Reader. Iar succesul acestuia ar putea să vină pe fondul închiderii de către Google a unui popular produs de-ale sale.

Facebook „trebuia“ să lanseze Facebook Reader, un agregator de feed-uri RSS, la evenimentul de pe 20 iunie. N-a fost cazul, zvonurile nu s-au confirmat, ci Facebook a lansat Instagram cu video. „The Wall Street Journal“ informează că Facebook Reader încă există, reţeaua socială lucrează la el de peste un an, iar serviciul va fi lansat anul acesta. Este orientat în special spre utilizatorii de dispozitive mobile.

Ultima versiune a Facebook Reader s-a inspirat din Flipboard, o aplicaţie de agregat conţinut online în ceea ce pare o revistă digitală. Treci prin articole, prin categorii ca şi cum ai da paginile unei cărţi. Facebook Reader ar funcţiona pe acelaşi principiu, ar agrega ştiri din tot felul de surse, dar şi mesaje ale prietenilor din listă.

Acest serviciu este modul Facebook de a profita mai mult de potenţialul de creştere în piaţa mobilă, odată cu suplinirea închiderii Google Reader. Acei utilizatori ar putea lua în calcul să se mute pe Facebook, dacă au acelaşi serviciu. În plus, Facebook a introdus deja hashtag-urile pentru a orienta ştirle pe subiecte ca pe Twitter.

„Oportunitatea de a deţine locul în care oamenii vin pentru a citi este una majoră, în special pentru publicitate“, a declarat Josh Elamn, venture capitalist de la Greylock Partners, care a lucrat în trecut şi la Facebook, şi la Twitter. Totuşi, Nate Elliot, analist Forrester, consideră că Facebook va avea de „luptat“ cu ideea că oamenii o văd drept doar o reţea socială, nicidecum hub-ul în care îşi pot citi ştirile.

Haideţi să discutăm! Ne puteţi vizita şi pe pagina de Facebook Tech Adevărul.

Află mai multe despre Instagram şi Facebook: 

Facebook a făcut prima mare schimbare pe Instagram. Cum arată video-urile pe reţeaua socială - prima demonstraţie

Facebook a schimbat radical Instagram: de unde a pornit totul şi cum s-a inspirat de la cel mai mare rival al său

VIDEO FOTO Primele impresii după folosirea Instagram cu video

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite