Facebook a schimbat radical Instagram: de unde a pornit totul şi cum s-a inspirat de la cel mai mare rival al său

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Facebook a anunţat ieri cea mai mare schimbare pentru Instagram: pe lângă filtre, această reţea socială va avea şi videoclipuri. Această schimbare nu este însă întâmplătoare, Facebook s-a inspirat de la cel mai mare rival al său şi a făcut produsul mai bun.

Facebook a cumpărat Instagram pentru un miliard de dolari în 2012, iar ieri a anunţat cea mai mare schimbare pe care a adus-o vreodată acestei reţele sociale. Pe lângă pozele peste care poţi aplica filtre cu care s-a remarcat Instagram, Facebook introduce videoclipurile mulţumită actului de pionierat făcut de Twitter în urmă cu câteva luni.

Twitter este o sursă de inspiraţie pentru Facebook, se pare, mai ales că în două săptămâni au venit trei schimbări: Facebook a introdus hashtag-urile, a permis pozele în comentarii şi acum introduce videoclipurile în Instagram. De unde a început totul? Vine este produsul cumpărat de Twitter la începutul anului, lansat pe iPhone şi care îţi permite să înregistrezi gif-uri de maximum 6 secunde pe care le publici, în primul rând, pe Vine şi pe Twitter.

A fost un succes însemnat pentru Twitter, Facebook a observat şi a modificat Instagram. Acum, ai următoarele funcţii pentru reţeaua socială a fotografiilor: înregistrezi videoclipuri de maximum 15 secunde (minimum 3 secunde), aplici unul dintre cele 13 efecte vizuale dorite, alegi un cover frame (imaginea care se va vedea înainte de redarea videoclipului) şi stabilizezi videoclipul, dacă doreşti, cu modul Cinema

image

Instagram este recunoscută drept o reţea socială care a schimbat modul în care privim fotografiilor. Înainte de Instagram nu exista un interes prea mare pentru fotografiile pe care să aplici filtre foto, dar Instagram a adus factorul social: îţi poţi crea o reţea a de abonaţi (followeri) şi te poţi abona (să fii follower). Acum, succesul Vine a adus videoclipul pe Instagram fapt care, cel mai probabil, va transforma Instagram într-un succes şi mai mare.

  • Twitter continuă să fie rivalul #1 pentru Facebook, în ciuda faptului că Google+ creşte constant. Asta pentru că Twitter şi Facebook încă sunt reţelele sociale pe care, atunci când izbucneşte un conflict, oamenii se exprimă. Google+ are mulţi utilizatori, dar interacţiunea este redusă.

Mai jos este un videoclip din care poţi afla cum se foloseşte noul mod video de pe Instagram. Actualizarea este deja disponibilă în App Store pentru iPhone şi urmează să vină pe Android. 

Haideţi să discutăm! Ne puteţi vizita şi pe pagina de Facebook Tech Adevărul.

Află mai multe despre Instagram şi Facebook: 

Facebook a făcut prima mare schimbare pe Instagram. Cum arată video-urile pe reţeaua socială - prima demonstraţie

FOTO Facebook schimbă modul în care vei comenta de acum înainte pe reţea

Facebook şi Instagram, prima schimbare majoră: clipuri scurte, la fel ca pe Vine

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite