Facebook anunţă un eveniment în care-şi prezintă noul News Feed. Cât de mult se mai poate schimba reţeaua?
0Facebook a lansat o invitaţie pentru jurnaliştii americani pentru joi, 7 martie, în cadrul unui eveniment unde doreşte să prezinte un nou design pentru News Feed.
Anunţul vine după ce în ianuarie presa americană a anunţat că Facebook lucrează la un design nou pentru News Feed-ul de pe varianta sa mobilă. TechCrunch a aruncat o privire la munca pe care o făcea la acel moment Facebook pentru aplicaţia sa de iOS, unde link-urile şi pozele nu mai erau prezentate în designul clasic de până acum, ci vor fi asemănătoare cu cele de pe Google+. Astfel, textul va fi suprapus imaginii, iar totul va fi un design mult mai grafic.
Cel mai probabil la evenimentul de pe 7 martie se va v orbi despre platformele mobile, acolo unde Facebook vrea să se concentreze mai mult, mai ales că traficul de pe internet începe să vină din ce în ce mai mult de pe smartphone-uri sau tablete.
De curând, reţeaua socială a introdus noi opţiuni pentru aplicaţiile sale de Messenger, cum ar fi posibilitatea de a suna gratuit, ca un rival pentru Skype sau Viber.
Nu este prima modificare pe care o pregăteşte Facebook, o reţea socială în continuă schimbare. De la prezentarea Timeline-ului, în 2011, reţeaua lui Zuckerberg a introdus noi posiblităţi pentru vânzarea reclamelor, oferte pentru cei care vor să vândă lucruri şi şi-a schimbat mult şi aplicaţiile de mobil, pentru a fi mai eficiente.
Însă, o mare problemă pentru Facebook este şi va fi în continuare vânzarea de reclame pe varianta de mobil şi monetizarea acesteia.