Cum interacţionează românii cu paginile de Facebook

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Peste 4,3 milioane de utilizatori au interacţionat cu paginile din România
Peste 4,3 milioane de utilizatori au interacţionat cu paginile din România

Serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook din România, Facebrands, a anunţat că numărul paginilor monitorizate a depăşit 25.000. De asemenea, 4,3 milioane de utilizatori au interacţionat cu acestea.

În luna martie, Facebrands a înregistrat 4,3 milioane de utilizatori care au interacţionat prin like, share şi comment la nivel de conţinut cu cele 25.000 de pagini româneşti de Facebook.

În iunie, numărul de utilizatori care a interacţionat cu paginile a fost de 3,9 milioane. În prima jumătate a anului, aproape 9 milioane de utilizatori unici de Facebook au interacţionat cu paginile româneşti.

“Există o interacţiune semnificativă pe Facebook, doar că nu mai este împărţită la fel de uniform ca în trecut. Cei care doresc performanţă trebuie să fie atenţi la ceea ce funcţionează cel mai bine în industria din care fac parte”, a declarat Ionuţ Oprea, managing partner la Facebrands.

Cele mai multe pagini au fost create între 2011 şi 2012, 15.600, iar apoi în 2013 au fost create 3967. Cele mai multe pagini locale sunt de Afaceri, 2616, Artă şi Cultură, 1582 şi de Sănătate, 1397.
 

[<a href="//storify.com/vladandriescu3/facebook-9" target="_blank">View the story "Facebook" on Storify</a>]

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite