Google a vândut Motorola: mesajul confidenţial al lui Larry Page către angajaţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Larry Page a transmis un mesaj angajaţilor Google
Larry Page a transmis un mesaj angajaţilor Google

Google a vândut Motorola Mobility către Lenovo cu 2,9 miliarde de dolari. Tranzacţia a fost anunţată aseară, iar Google urmează să păstreze patentele şi divizia de proiecte avansate. Larry Page a transmis un mesaj angajaţilor cu această ocazie.

Într-un memo intern, confidenţial, Larry Page a transmis angajaţilor gândurile sale privind această achiziţie.

"Suntem în procesul de a anunţa vânzarea Motorola către Lenovo cu 2,91 miliarde de dolari. E o veste importantă, aşa că o comunicăm direct către voi", începe mailul Page.

"Am achiziţionat Motorola în 2012 pentru a supraalimenta ecosistemul Android, creând un portofoliu de patente pentru Google şi alţi utilizatori de smartphone-uri. În ultimele 19 luni, Dennis Woodside şi echipa Motorola au făcut o muncă senzaţională, reinventând compania", scrie Page.

"Sunt încântat de Moto G şi Moto X. Patentele Motroola ne-au ajutat să creăm un teren egal, ceea ce este o veste bună pentru partenerii şi utilizatorii Android", menţionează şeful Google.

Piaţa de smarthone-uri a fost prea competitivă

Page explică totuşi de ce Motorola a plecat din grupul Google. De altfel, bănuiala că interesul gigantului online era doar pentru portofoliul de patente se confirmă acum. Cu patentele în buzunar, Google elimină riscul de procese de copyright şi poate stabili relaţii mai strânse cu alţi producători, a se vedea Samsung.

"Piaţa e foarte competitivă şi ne bucurăm să fim în ea. Cred însă că Motorola va fi servită mai bine de Lenovo - care creşte foarte rapid şi e cel mai mare producător de PC-uri din lume. Această mişcare ne va permite să ne concentrăm energiile pe inovaţiile în ecosistemul Android, pentru toţi utilizatorii din toată lumea. Acest lucru nu înseamnă că vom schimba modul cum vom aborda industria hardware. Dinamica şi maturitatea industriei de gadgeturi purtabile şi piaţa de produse electrocasnice e diferită de cea din industria mobilă", spune Page.

Potrivit acestuia, Lenovo are expertiza pentru a scala afacerile Motorola şi a transforma din nou producătorul într-unul care contează, aşa cum au făcut cu IBM şi seria ThinkPad, în 2005.

Scrisoarea completă poate fi citită pe TechCrunch.

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite