Loialitatea pentru BlackBerry devine un vis frumos: un operator american arată că fidelitatea faţă de „mure“ are preţ

0
Publicat:
Ultima actualizare:
John Legere, director T-Mobile. FOTO T-Mobile
John Legere, director T-Mobile. FOTO T-Mobile

Cel mai îndrăzneţ operator telecom din Statele Unite ale Americii a spus că oferă câte un iPhone 5s pentru orice abonat cu BlackBerry. Şi abonaţii au venit de grabă să schimbe. Iar pentru că un singur program nu era de ajuns, T-Mobile a ridicat miza şi a venit cu unul nou la fel de interesant pentru utilizatori.

În februarie, T-Mobile a pornit o campanie de marketing prin care le-a propus clienţilor utilizatori de BlackBerry să schimbe către un iPhone 5s fără vreun alt cost. Foarte mulţi au venit să schimbe, dar alţi mulţi au sărit să atace operatorul. Ba chiar directorul BlackBerry John Chen a spus că ceea ce a decis John Legere, directorul T-Mobile, e nepotrivit. Totuşi, operatorul nu s-a oprit. Mai mult, TechCrunch notează că noua campanie a fost de un succes însemnat.

Dacă pentru campania precendetă anunţată prin email, clienţii au putut primi câte un iPhone 5s, pentru a doua T-Mobile a ales să le ofere câte 200 de dolari la schimb cu telefonul pentru alt smartphone din oferta sa. Mai mult, T-Mobile le-a oferit fanilor şansa de a rămâne cu telefoanele companiei canadiene, astfel că oricine ar fi schimbat un model vechi pe un Z10 sau un Q10, ar fi primit instant un credit de 50 de dolari. Cifrele arată însă că loialitate nu există.

Potrivit unui memo intern care ar fi „scăpat“ pe Internet, 94% din oamenii care au intrat în programul de trade-in au decis că e timpul să meargă mai departe şi să uite de BlackBerry. În ciuda criticilor, s-a văzut prin astfel de campanii de marketing că BlackBerry nu mai are de partea sa acea loialitate caracteristică de care s-a bucurat ani la rândul.

Răspunsul lui John Legere la critcile lui John Chen

După declaraţiile lui John Chen cu privire la strategia lui Legere, directorul T-Mobile şi-a exprimat pe Twitter punctul de vedere şi s-a mulţumit să spună că directorul BlackBerry nu este pe această reţea socială. „O să îl caut şi pe MySpace. Nu-ţi face griji BlackBerry, pregătim ceva“, spunea Legere pe 19 februarie, anunţând campania recent încheiată şi ironizând compania canadiană.

Programul de trade-in al T-Mobile pentru utilizatorii de BlackBerry

image
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite