Articol publicitar

Webdesk Agency vă învaţă cum să diferenţiaţi serviciile web oferite pe piaţa locală

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
adv

Dacă v-aţi întrebat vreodată de ce anumite site-uri au trafic mai mult decât altele, atunci ar trebui să vă gândiţi pentru o secundă la un adevăr al prezentului: web designul este o artă. Conţinutul contează şi el foarte mult, dar, exceptând informaţiile regăsite pe o platformă, există mulţi alţi factori care pun în valoare un site web, aducându-i acestuia trafic.

Orice site este conceput cu scopul de a vinde, indiferent că vorbim despre produse sau servicii. Acest lucru înseamna că, în momentul în care un site este proiectat, aspectul pe care specialistul trebuie să îl pastreze în minte este forţa persuasivă a platformei realizate. Site-ul trebuie să posede toate funcţionalitatile aferente pentru a convinge utilizatorul să ramană pe pagina dumneavoastră, în loc să meargă pe cea a concurenţei.

Sfaturi din partea agenţiei Webdesk

O premisă comună de la care porneşte fiecare agenţie de web design Bucuresti este cea a paginii de start, care trebuie să fie proiectată în mod corespunzător, având toate informaţiile necesare despre companie şi serviciile sale. În cazul în care compania oferă pachete promoţionale sau discount-uri la o anumită categorie de produse, atunci ele trebuie să fie evidenţiate pe prima pagină, astfel încât să prindă rapid atenţia vizitatorului.

Combinaţia de culori ar trebui să fie, de asemenea, aleasă cu grijă. Specialiştii din echipa Webdesk.ro au efectuat un studiu asupra schemei de culori, iar rezultatele observate nu fac altceva decât să demonstreze, încă o dată, faptul că privitorul nemulţumit de cromatică va apasa mai rapid butonul “back”, ieşind de pe site. Conţinutul trebuie să fie aranjat în mod corespunzator, iar blocurile de informaţii sincronizate cu tema generală a platformei.

Nu în ultimul rand, un site bun este acela care satisface nevoile clienţilor, iar din această cauză în procesul de proiectare imaginea publicului ţintă nu trebuie să iasă din aria vizuală a programatorului.

Într-un oraş de mărimea Bucureştiuluiexistă numeroase opţiuni pentru persoanele care vor să angajeze o agenţie de web design. Tocmai din această cauză, întrebarea “Cum imi pot restrânge opţiunile în privinţa serviciilor web disponibile?” este justificată. Cei de la Webdesk afirmă faptul că există două căi: fie vă ghidaţi după recenziile pe care compania le-a primit de-a lungul timpului în mediul online, fie analizaţi portofoliul pentru a vă convinge de experienţa respectivei echipe.

Cele două alternative sunt utile pentru a vă restrânge gama de opţiuni, însă care sunt aspectele care contează cu adevărat în alegerea finală? Agenţia Webdesk ni le împărtaşeşte în rândurile care urmează:

Istoria. O companie de web design trebuie să aibă suficientă experienţă în acest domeniu de activitate. Serviciile de creare site şi magazin online fac parte din oferta multor companii, însă pentru ca ele sa fie unele reuşite, echipa care le implementează trebuie să deţină experienţă în domeniu. Experienţa generează, de asemenea, un număr imens de clienţi fideli, care pot fi contactaţi pentru eventualele referinţe. O companie cu istorie bogată îşi permite, mai mult decât oricine, să inoveze în aria de web design, să îşi rişte o parte din profit pentru a investi în noi echipamente şi artificii software care pot aduce clienţilor cele mai complete site-uri, prevăzute cu toate funcţionalitatile solicitate în ziua de astăzi.

Integritatea. Integritatea în industria web este o trăsătură dificil de găsit. Multe companii atrag clienţii cu oferte mincinoase, pentru ca apoi să nu îşi respecte sarcinile şi termenele. Cu siguranţă, dumneavoastră nu vă doriţi să colaboraţi cu o echipă care nu o să vă raspundă la telefon sau, mai rău decât atât, care o să dispară de pe piaţă după ce v-a luat banii. În cadrul agenţiei Webdesk siguranţa clientului se stabileşte pe baza comunicării, dar şi a contractului prin care se garantează faptul că site-ul proiectat vă aparţine.

Angajamentul. O agenţie respectabilă va refuza doar să proiecteze site-ul. Deşi este primul aspect care face utilizatorul să ramană ancorat pe pagină, designul nu este singurul instrument care contează. Site-ul trebuie să fie văzut ca un generator de vizibilitate, dar şi ca o sursă suplimentară de venit. În fond, el este instrumentul cu ajutorul căruia puteţi furniza resurse, produse sau servicii vizitatorilor. Dacă o companie vă promite un site 100% funcţional, cu un design de actualitate, însă nu are niciun plan referitor la promovarea ulterioară a acestuia, atunci răspunsul dumneavoastră ar trebui să fie unul negativ.

Rezultatele. Înainte de a semna cu o agenţie din peisajul autohton, dumneavoastră trebuie să aveţi o idee asupra rezultatelor. Alegeţi să colaboraţi cu o firmă care s-a ocupat în trecut de restructurarea şi relansarea planurilor întregi de marketing, care are o experienţă folositoare în rebranding şi SEO. Nu în ultimul rând, nu uitaţi că la fel de importantă precum crearea propriu – zisă a site-ului este şi promovarea online. Acestea sunt tipurile de servicii pe care agenţia Webdesk şi le propune să vi le ofere, în egală măsură calitative şi complete!

Autor: Iulia Drăghici

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite