România vs. Ungaria în comerţul online cu mâncare: cine consumă mai mult

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În 2016, românii vor fi mai tentaţi să cumpere mâncare online, iar în comparaţie cu vecinii din Ungaria vor înregistra mult mai multe comenzi.

Românii dau anul acesta cu până la 90% mai mulţi bani pe mâncare comandată online decât vecinii din Ungaria, după ce în 2015 cheltuiau cu circa 50% mai mult decât aceştia. Valoarea medie a comenzii online este mai mare, cu 35%, şi decât cea înregistrată în Bulgaria, arată datele foodpanda.

Valoarea medie a comenzii înregistrate se ridică în prezent la 15,5 euro în România. Bulgarii cheltuiesc, în medie, 11,7 euro. Când vine vorba de ungurii, aceştia plătesc, în medie, 8,1 euro. În ceea ce priveşte preferinţele culinare, pizza şi burgerii sunt în topul celor mai comandate mâncăruri online atât în România, cât şi în Ungaria, în timp ce bulgarii preferă bucătăria tradiţională sau asiatică.

Românii se aseamănă cu vecinii din Bulgaria când vine vorba de orele la care îşi aleg meniurile online, preferând, să comande cu circa 15 minute înainte de prânz sau cină. Ungurii, în schimb, raportează „minutul de aur” la ora 14.55. Până recent, cele mai multe comenzi online se făceau în intervalul 11.45 – 12.00, dar în perioada sărbătorilor de iarnă românii au comandat online mâncare seara, în intervalul 19.40 – 20.00.

România şi mâncarea online: cât se cheltuie în medie 

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite