Primele excursii finanţate cu ajutorul internetului. Trevolta poate schimba modul în care călătorim

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Trevolta oferă excursii finanţate de internauţi
Trevolta oferă excursii finanţate de internauţi

Trevolta este un site care ne permite să ne finanţăm cu ajutorul publicului excursiile dorite. După o scurtă perioadă de teste, site-ul înregistrează primele succese şi excursii plătite de internauţi.

Trevolta a fost anunţat prima oară în octombrie, iar acum pe site există două excursii, una în Canada şi una din SUA până-n Patagonia. Prima, care a cerut 1.000 de euro a fost finanţată în totalitate, iar a doua, care implică şi o ambulanţă, a strâns 80% din 8.000 de dolari.

Astfel, primele proiecte puse pe site demonstrează că există crowdfunding şi pentru turism personal, dar care are şi un anumit beneficiu pentru cei care donează. Proiectele trebuie să aibă o încărcătură socială sau artistică, una care să convingă oamenii să te finanţeze. Nu e destul să spui că vrei bani să te duci la capătul lumii.

De ce vrei să te duci la capătul lumii?

1.000 de dolari de la oameni

Prima excursie durează de pe 22 noiembrie până în aprilie 2014. Canadienii care au pus proiectul vor pleca într-o călătorie de cinci luni în Australia, Noua Zeelanda şi Hawaii pentru a face fotografii.

Ei vor sta în Australia două săptămâni, iar apoi se vor muta pentru trei luni în Noua Zeelandă, unde vor să ajungă la cel mai sudic punct.

Cei care au pus proiectul sunt un cuplu şi au reuşit să strângă în timp record cei 1.000 de dolari.

image

Cu ambulanţa prin lume

Al doilea proiect e mai dificil de realizat. Echipa Last Responders va porni de la New York şi va merge spre America de Sud, până în Patagonia. Sunt peste 20.000 de kilometri, iar totul va fi realizat cu ambulanţa.

Cei care vor să plece în această excursie fac parte din organizaţia Last Responders, o fundaţie de caritate care a fost cu ambulanţa prin Ulan Bator sau Mali pentru a ajuta spitalele locale. De asemenea, au strâns mereu bani pentru organizaţii neguvernamentale din zonă.

Pentru excursia în Patagonia, ei au nevoie de 8.000 de dolari şi s-au pregătit cu mai multe conturi de Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, dar şi cu o pereche de Google Glass achiziţionaţi prin programul Explorer.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite