Google vrea să facă bani din muzica de pe YouTube şi pregăteşte Music Pass cu milioane de melodii, dar fără reclame

0
Publicat:
Ultima actualizare:
YouTube îşi pregăteşte intrarea pe piaţa muzicii cu abonament. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul
YouTube îşi pregăteşte intrarea pe piaţa muzicii cu abonament. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul

Nu-ţi plac reclamele de pe YouTube? Ai vrea să asculţi muzica în fundal? În curând, Google va rezolva ambele probleme, dar nu o va face fără bani.

Sunt câteva lucruri care se vor schimba la YouTube în următoarea perioadă şi toate intră sub denumirea de Music Pass. Mai precis, cel mai mare portal cu conţinut generat de utilizatori îşi va extinde acoperirea în rândul celor care vor să asculte muzică prin online streaming. Android Police a cercetat ultima aplicaţie de YouTube şi a descoperit că există trimiteri spre serviciul Music Pass la care utilizatorii se vor putea abona pentru a avea acces la muzică online.

Printre caracteristicile acestui serviciu se numără ascultatul în brackground, până acum imposibil cu aplicaţia obişnuită de YouTube, acces nelimitat la milioane de melodii şi nicio urmă de reclame. Serviciul putea fi utilizat şi gratuit, dar cu prezenţa anunţurilor publicitare la începutul fiecărei melodii sau între un calup de mai multe piese ascultate.

PocketLint notează că Google va oferit o parte din colecţia de muzică pe care o are în Google Play Music All Access şi discută cu casele de discuri pentru mai mult conţinut. În SUA, Google are rivali ca Spotify, iTunes Radio şi Pandora, pe când în Europa şi chiar România sunt Deezer şi Zonga.

Principiul este simplu şi până acum s-a dovedit de succes: plăteşti aproximativ 10 dolari, sau mai puţin, şi ai acces la colecţia de muzică pe care o pune la dispoziţie portalul. În România, serviciul Zonga are parteneriat cu Vodafone pentru ca traficul consumat pentru streaming să nu fie contorizat. Cel mai mare abonament este de 4 euro, fără să ai abonament la Vodafone, şi ai acces la serviciu prin browser-ul de PC sau prin aplicaţiile de iOS, Android sau Windows Phone 8.

Google nu a confirmat sau infirmat noul serviciu, dar la finalul lunii octombrie a spus că oricând caută noi oportunităţi de dezvoltare. În prezent, YouTube este un serviciu dedicat videoclipurilor, dar foarte mulţi utilizatori preferă să-l folosească pentru a asculta muzică, astfel că implementarea Music Pass vine ca o dezvoltare firească.

Vizitează-ne şi pe Facebook la „Tech Adevărul“

Află mai multe: 

Dezbatere Tech Adevărul: cum poate fi reparat sistemul de comentarii de pe noul YouTube, integrat cu Google+?

Cofondatorul YouTube şi creatorul primului videoclip încărcat vreodată urăşte modificările făcute de Google

Zonga, la primele şapte luni: ce au ascultat românii pe cel mai de succes serviciu de muzică online din România

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite