UPC lansează o nouă platformă online. Cu My UPC îţi poţi plăti factura fără să ieşi din casă
0UPC România anunţă lansarea unui nou serviciu online, My UPC, prin care clienţii pot accesa rapid diverse servicii ale companiei – plata online, printr-un singur click, a facturii, asistenţă şi detalii despre contul de client.
My UPC oferă o întreagă suită de avantaje, precum vizibilitatea unui istoric de client, localizarea serviciilor în funcţie de adrese, activarea de notificări şi alte opţiuni. Cu My UPC, compania extinde gama de modalităţi de plată şi oferă clienţilor posibilitatea de a economisi timp.
“Timpul este una dintre cele mai importante resurse şi de aceea ne dorim să-l oferim clienţilor noştri, prin noul serviciu online My UPC. Lansările noastre vizează întotdeauna o experienţă extraordinară pentru clienţi, iar cu noile facilităţi oferite de My UPC, arătăm încă o dată că ne respectăm promisiunea de brand. Plata online a facturilor este deja un fenomen în România, volumul lor crescând cu aproximativ 60% în acest an, ceea ce arată că românii îşi doresc această opţiune. My UPC face parte dintr-un proiect mai amplu, UPC Cares, prin intermediul căruia oferim suport clienţilor noştri, le arătăm că suntem atenţi la nevoile lor ” – declară Robert Redeleanu, CMO UPC România.
Mai simplu şi mai rapid pentru clienţi
Pentru a se bucura de beneficiile oferite de My UPC, clienţii vor trece printr-un proces simplu de creare cont, prin introducerea codului de client şi a numelui de familie. Odată creat contul, utilizatorii au acces la toate facilităţile oferite de My UPC în această fază – plata online a facturilor, simplu şi rapid printr-un singur click, vizualizare istoric facturi, detalii legate de servicii contractate, plata în avans şi biblioteca online de manuale şi tutoriale puse la dispoziţie de UPC.
Totodată, clienţii care au nevoie de asistenţă pot contacta, prin My UPC, echipa de specialişti Relaţii Clienţi. Platforma beneficiază de un design simplu şi intuitiv, pentru o navigare uşoară.
Plăţi sigure prin sistemul PayU
Pentru partea de plăţi online, UPC România foloseşte serviciile PayU. Într-o primă fază, clienţii vor avea la dispoziţie două modalităţi de plată – prin card bancar şi plata automată PayByClick - prin card cu stocare de token. Într-o fază ulterioară, clienţii vor avea la dispoziţie şi posibilitatea plăţilor recurente, prin opţiunea PayOnTime. Toate modalităţile de plată garantează securitatea datelor clienţilor.
„ Ne bucurăm că am putut îndeplini cerinţele UPC, care şi-a dorit să ofere clienţilor săi cea mai sigură, rapidă şi simplă modalitate de a-şi achita factura online. De acum, utilizatorii My UPC vor putea efectua plata instant, completând doar datele de card. Mai mult, prin activarea plăţii cu un click, aceştia vor putea efectua plăţi viitoare printr-o singură apăsare de buton, fără a fi necesar să scoată cardul din portofel. Mai uşor de atât nu se poate! Prin acest proiect, UPC va oferi un nou serviciu care uşurează plata facturilor, dar care va asigura şi o promovare excelenţă a plăţilor online în rândul utilizatorilor de internet”, declară Rareş Florea, Online Sales Manager PayU România.
Plata online a facturilor poate fi făcută în 3 pasi simpli:
1. accesarea paginii de internet http://my.upc.ro
2. înregistrarea şi/sau logarea în contul de client MyUPC
3. utilizarea unui card de debit/credit emis de orice bancă sub siglele : Visa, Visa Electron, Maestro sau MasterCard.
Lansarea My UPC este susţinută de o promoţie pentru clienţii care îşi creează cont pe noua platformă online si se înregistrează să primească facturile în format electronic. În perioada 15 noiembrie 2013 – 15 februarie 2014, aceştia vor fi înscrişi automat într-o tombolă prin intermediul căreia pot câştiga un ultrabook, 5 tablete, 5 console de jocuri şi 10 abonamente de internet Fiber Power 200 Mbps, gratuit timp de 12 luni.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.