Noua filosofie Office - sincronizare în Cloud şi noi facilităţi pe Word, Excel şi PowerPoint

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De anul trecut, Microsoft trece printr-un proces permanent de schimbare şi se mută în Cloud, iar serviciile sale sunt conectate între ele. Ce aduc nou ele?

Office 365 Personal aduce şi noi caracteristici pentru Microsoft Word, Excel şi PowerPoint. Acestea au un design nou, funcţionalităţi diverse şi se sincronizează în Cloud, arătând noua direcţie după care lucrează gigantul din Redmond. 

Microsoft Word

Odată cu Office 365 Personal veţi primi Microsoft Word 2013. Acesta aduce câteva noutăţi. În primul rând, veţi observa schimbarea de design, partea superioară având mai multe opţiuni şi fiind mai uşor de citit. În plus, pentru cei care vor să citească direct pe calculator, au noul Mod de Citire, care afişează documentele în coloane. Cu acest Mod Citire sunt eliminate elementele de editare. 

O opţiune interesantă pentru cei care citesc şi editează documente lungi este cea de reluare a citirii. Astfel, când deschidem documentul acesta se întoarce la pagina la care eram. 

image

Putem insera videoclipuri de pe internet, fără să le descărcăm în calculator. Dar, cel mai important lucru este colaborarea. În epoca aplicaţiilor Google, care permit colaborarea, Microsoft a introdus această opţiune în Word 2013. 

Documentele se salvează şi se distribuie în Cloud. Ele pot fi deschise cu ajutorul Office Online de către toţi utilizatorii care au dreptul. Tot ca un răspuns la programele de colaborare ale concurenţei, pe documentele Word se pot face comentarii, iar apoi ele pot fi răspunse şi rezolvate. 

Office 2013 are o bibliotecă uriaşă de template-uri pentru cei care vor să trimită documente personalizate. De asemenea, putem lucra pe template-uri făcute chiar de noi. Documentele pot fi salvate ca PDF, iar procesul este reversibil - PDF-urile pot fi modificate şi deschise în Word 2013. 

image

Excel

Excel 2013 aduce o analiză imediată a datelor. Instrumentul de Analiză rapidă face conversia datelor într-o diagramă sau un tabel în doar doi paşi. 

De asemenea, Excel e gândit pentru rapiditate. Astfel, tabelele se pot completă mai rapid, pe întreaga coloană. În plus, Excel recomandă diagrame pentru tipul de date pe care le-am introdus. 

Cu Excel 2013 există noi funcţii matematice pe care le putem face. Pe toate le găsiţi la acest link. Microsoft a introdus funcţii din domeniul ingineriei, matematicii, statisticii şi logicii. 

Evident, toate documentele se salvează şi se distribuie online. Toate informaţiile despre Excel 2013 pot fi găsite pe site-ul oficial. 

image

PowerPoint

Aduce modele pentru diverse prezentări, prestabilite de către Microsoft. Una dintre funcţiile importante este diferenţierea dintre ceea ce vedem noi şi ceea ce văd cei care se uită la ecran. 

Astfel, puteţi să vă faceţi notiţe pe marginea documentului pentru a prezenta mai uşor, iar publicul vede doar slide-ul principal. Această funcţie se numeşte Vizualizare pentru prezentator. 

Power Point este compatibil şi cu dispozitivele tactile, utilizatorii putând să facă zoom, să dea pagina şi să editeze cu ajutorul degetelor. 

image

OneNote 

OneNote e alternativa Microsoft la Evernote sau Google Keep şi putem face notiţe mici sau scrie chiar documente mai mari pe un dispozitiv şi totul se salvează automat şi se sincronizează cu dispozitivele mobile, tablete sau telefoane mobile. 

Putem decupa ecranul pentru a salva informaţii interesante de pe internet. De asemenea, cu tasta N putem deschide o notă rapidă nouă. Totul se salvează în Cloud. 

image

Skype şi bonusuri

Pe lângă noutăţile aduse de Word, Excel sau PowerPoint, Microsoft aduce şi 60 de minute internaţionale pe lună pe Skype pentru apeluri în 60 de ţări. Acestea sunt disponibile atât în Uniunea Europeană, cât şi în Statele Unite. 

Skype poate fi folosit pe Android, iPhone, Windows Phone, Windows şi Mac şi pe lângă apeluri de telefonie clasică, puteţi comunica pe chat sau prin videoconferinţă. 

În plus, Skype permite apeluri video în grup de acum gratuit, deşi înainte era o opţiune plătită.

Stocare în OneDrive

Utilizatorii de Office 365 Personal au acces în Cloud şi îşi pot stoca acolo documentele pentru a le accesa peste tot unde au acces la internet. Un sfat pentru a ţine documentele aproape în calculator şi pentru a le avea peste tot este instalarea de foldere OneDrive în dispozitivele pe care le folosiţi. Dacă ştiţi că plecaţi şi nu aveţi internet, sincronizaţi înainte pentru a le avea la dispoziţie. 

Office 365 Personal aduce un spaţiu de stocare suplimentar de 20 GB. Aici puteţi pune orice, de la documentele create, la fotografii şi videoclipuri de care aveţi nevoie. Astfel, ajungem în total la 27 de GB de stocare. Dacă recomandaţi prietenilor şi ei îşi fac un cont, mai puteţi primi până la 5 GB de stocare. 3 GB suplimentari sunt oferiţi gratuit de Microsoft dacă sincronizăm camera foto a telefonului cu OneDrive. 

Sistemul este disponibil pentru Windows, Windows Phone, Mac, Android sau iPhone/iPad, iar la eMAG gasiti o multime de laptopuri la oferta cu Office 365 Personal inclus.

[<a href="//storify.com/vladandriescu3/emag" target="_blank">View the story "eMag" on Storify</a>]

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite