Compania din spatele Apple Siri anunţă o soluţie de identificare doar prin voce

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Siri este asistentul personal livrat de Apple pe dispozitivele sale. FOTO Reuters
Siri este asistentul personal livrat de Apple pe dispozitivele sale. FOTO Reuters

Apple Siri foloseşte o tehnologie dezvoltată de Nuance, companie care anunţă acum încheierea unui parteneriat cu o importantă companie pentru a furniza soluţia biometrică FreeSpeech. Aceasta presupune că oamenii pot fi identificaţi prin simplul fapt că vorbesc.

Apple Siri funcţionează prin comandă vocală, înţelege în mare măsură vorbirea naturală şi Nuance, cea care stă la baza „cunoştinţelor“ lui Siri, este o companie cu largi cunoştinţe în acest domeniu. Acum anunţă implementarea soluţiei de Voce Biometrică Nuance FreeSpeech pentru a securiza şi a confirma în mod automat identitatea clienţilor companiilor prin intermediul vocii acestora, se arată în comunicatul remis „Adevărul“.

Astfel, clienţii nu mai sunt obligaţi să răspundă unei serii de întrebări în vederea verificării identităţii. Prin simpla conversaţie cu un agent, vocea clientului este verificată prin intermediul tehnologiei de Voce Biometrică Nuance, transformând procesul autentificării într-unul rapid, sigur şi transparent. Barclays Wealth este unul dintre clienţii Nuance pentru această soluţie de identificare.

În mod obişnuit, atunci când un client contactează o bancă în vederea accesării contului, acesta este obligat să se identifice prin intermediul unei serii de întrebări de securitate. Acestea sunt consumatoare de timp şi pot conduce la frustrarea clienţilor în momentul în care aceştia nu îşi amintesc răspunsul enigmaticelor întrebări precum Care este numele animalului tău favorit? sau Care este numele celui mai bun prieten al tău din copilarie?. Chiar şi în momentul în care un client reuşeşte să îşi acceseze contul, dar revine cu un telefon câteva minute mai târziu, procesul întrebărilor este reluat.

În momentul în care un client contactează telefonic banca în vederea accesării contului, acesta este angajat într-o conversaţie de 20-30 de secunde cu un agent din cadrul serviciilor pentru clienţi. În acest timp, tehnologia de Voce Biometrică Nuance FreeSpeech este utilizată în vederea comparării vocii clientului cu amprenta vocală unică din dosar şi semnalării tacite către reprezentantul băncii în momentul în care identitatea clientului a fost verificată.

Câteva cuvinte sunt suficiente pentru a te autentifica în contul tău

image

Premiu pentru inovaţie

Barclays este prima companie de servicii financiare care utilizează vocea biometrică ca primă sursă de autentificare a clienţilor în call center. Pentru această inovaţie, Barclays a câştigat recent premiul FStech Award pentru „Cea mai bună utilizare a tehnologiei în cadrul serviciilor pentru clienţi” pentru folosirea Vocii Biometrice Nuance în procesul de autentificare a clienţilor. De la introducerea sa, mai mult de 84% dintre clienţii Barclays au fost înscrişi în soluţia de Voce Biometrică Nuance, dintre care 95% au fost verificaţi cu succes la prima utilizare a sistemului.

Mai mult, feedback-ul clienţilor faţă de experienţa din call center s-a îmbunătăţit, 93% dintre clienţii Barclays evaluând noul sistem de autentificare cu 9 puncte din 10 pentru viteză, uşurinţă în utilizare şi siguranţă. De asemenea, Barclays a redus timpul de apel cu 5% în vederea îmbunătăţirii experienţei clienţilor.

„Ne aflăm astăzi în mijlocul unei evoluţii rapide a serviciilor pentru clienţi, în timp ce clienţii caută interacţiuni naturale, umane, atunci când solicită suport“, a declarat Robert Weideman, Vice Preşedinte Executiv şi Manager General Nuance Enterprise Division. „Tehnologia de Voce Biometrică Nuance oferă posibilitatea companiilor să îşi redefinească experienţa serviciilor de relaţii clienţi prin intermediul unui proces de autentificare intuitiv şi transparent, facilitând atât sarcina clientului, cât şi pe cea a agentului de servicii clienţi“.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite