Decizia Lidl după ce a stârnit furia clienţilor prin ştergerea crucilor de pe ambalajul unor produse

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Twitter
FOTO Twitter

Lanţul german de supermarketuri Lidl le-a cerut scuze clienţilor după ce a eliminat de pe ambalajele produselor din gama „Eridanous“ crucile de pe bisericile din Santorini şi a promis că va remedia situaţia.

„Ne pare rău pentru orice ofensă provocată de editarea făcută gamei de produse Eridanous. Putem confirma că vom revizui designul cât de curând posibil“, au transmis germanii de la Lidl într-un comunicat citat de Reuters

Reprezentanţii lanţului de supermarketuri au adăugat că nu au intenţionat să transmită vreo poziţie ideologică prin intermediul ambalajului ales pentru produsele sale. „Am făcut o greşeală în cea mai recentă revizuire a designului produselor noastre şi tratăm această problemă cu cea mai mare prioritate. Ne cerem sincer scuze pentru ce s-a întâmplat. Nu am dorit să stârnim o asemenea controversă“, a adăugat Lidl.

Un purtător de cuvânt al Lidl declarase anterior că au încercat să evite utilizarea de simboluri religioase pentru că nu doresc să excludă nicio credinţă religioasă. „Suntem o companie care respectă diversitatea, aceasta explicând concepţia acestui ambalaj“, a fost prima reacţie relatată în presa belgiană. 

Decizia Lidl de a elimina crucile a stârnit furie pe reţelele sociale, unii clienţi Lidl propunând campanii de boicotare a lanţului de magazine. 

campanie lidl

Arhiepiscopul Gregorios, arhiepiscop de Thyateira şi Marea Britanie, a declarat pentru publicaţia britanică Premier că decizia de marketing i-a jignit atât pe credincioşi, cât şi pe greci: „În ochii mei e imoral să elimini ceva ce există de 2.000 de ani. Este un simbol, Hristos a murit pe cruce pentru tine, pentru mine, pentru milioane de oameni“, a spus el. 

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite