Adevărul Live: Remus Ştefureac, director INSCOP, despre strategia de imagine post-alegeri a principalilor actori politici din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Directorul INSCOP Research, Remus Ştefureac, a analizat la Adevărul LIVE felul în care şi-au adaptat strategiile de imagine post alegeri cei mai importanţi politicieni din România. Victor Ponta, Klaus Iohannis şi Traian Băsescu au ales căi de comunicare diferite ale mesajelor transmise către public.

După alegerile din noiembrie 2014, cei mai importanţi politicieni din România au fost nevoiţi să se adapteze şi să-şi schimbe modul de comunicare cu publicul, datorită unei noi situaţii.

Fostul preşedinte Traian Băsescu, lipsit de tribuna prezidenţială, şi-a găsit alte metode de comunicare eficientă a mesajelor sale către public: emisiunile televizate şi Facebook-ul.

Preşedintele una aproape de publicare (Primul Pas).

Pe de altă parte, premierul Victor Ponta a renunţat la comunicarea excesivă prin interviuri televizate, a scăzut numărul postărilor pe facebook şi alege să comunice scurt şi eficient din calitatea de prim-ministru de la masa şedinţelor de Guvern. Dorinţa de a comunica scurt şi eficient se vede şi prin faptul că Ponta este din ce în ce mai activ pe Twitter, reţea socială unde cel mai mare ”discurs” are 140 de semne.

Strategia de comunicare post alegeri a fost analizată de directorul INSCOP Research, Remus Ştefureac

Remus Ştefureac, director INSCOP, despre strategia de imagine post-alegeri a principalilor actori politici din România 

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite