Ghid informatic pentru proprietarii unor clădiri care au nevoie de avize din partea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă
0Pentru a susţine debirocratizarea şi pentru facilitatea comunicării informaţiilor de interes pentru populaţie, specialiştii Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă au realizat o aplicaţie informatică, sub forma unui ghid, uşor de accesat şi de utilizat, ce furnizează rapid răspunsuri legate de condiţiile de avizare – autorizare şi stabileşte documentaţia necesară pentru obţinerea acestor acte administrative.
Cu ajutorul acestui ghid, proprietarii sau beneficiarii construcţiilor/ amenajărilor (în cazul avizului/autorizaţiei de securitate la incendiu) sau cei care deţin sau administrează adăposturi de protecţie civilă sau puncte de comandă (în cazul avizului/autorizaţiei de protecţie civilă) au posibilitatea de a verifica dacă acestea se încadrează în categoriile de construcţii care se supun acestor procese de avizare – autorizare.
Aplicaţia oferă, totodată, informaţii legate de documentaţia ce trebuie depusă în vederea emiterii, de către inspectoratul judeţean pentru situaţii de urgenţă, a acestor acte administrative. De asemenea, această aplicaţie conţine un link prin intermediul căruia poate fi accesată lista verificatorilor de proiecte şi a experţilor tehnici atestaţi în domeniul situaţiilor de urgenţă de către Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene. Ghidul de avizare – autorizare poate fi accesat de pe pagina web a Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Dunărea” Brăila - www.isubraila.eu