Bărbaţii, mai curajoşi decât femeile: ce alimente ar cumpăra românii online

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Doar una din 10 persoane care intentioneaza sa faca cumparaturi online va cumpara cu certitudine si produse alimentare in urmatoarea jumatate de an, dulciurile, cafeaua si bauturile alcoolice fiind principalele candidate pentru a fi achizitionate de pe internet, conform unui studiu realizat de compania de cercetare de marketing Daedalus Millward Brown in luna februarie a acestui an pe un esantion de 600 de persoane.

Intregul studiu va fi prezentat de catre Daniel Enescu, managing partner al Daedalus Millward Brown, in cadrul ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

Mai sunt doar 5 zile pana la eveniment, asadar iti sugeram sa iti achizitionezi biletul de acces cat mai repede. Locurile sunt limitate.

Doar 5% dintre clientii online au achizitionat produse alimentare de pe internet in ultimele 6 luni

Topul categoriilor cumparate online este dominat de produse de imbracaminte sau incaltaminte (37,6%), produse electronice (36,6%), produse electrocasnice (28,9%) si produse cosmetice/parfumuri (26,2%). Comparativ, doar 5,2% dintre cumparatorii online au achizitionat si produse alimentare in ultimele sase luni.

In schimb, in urmatoarea jumatate de an, 11,8% dintre persoanele care intentioneaza sa faca achizitii online vor cumpara cu certitudine si produse alimentare, in timp ce 27,1% dintre acestea spun ca probabil vor face o astfel de achizitie. Barbatii par sa fie usor mai “curajosi” decat femeile in a cumpara produse alimentare online. Mai exact, 42,3% dintre barbati spun ca probabil si cu siguranta vor cumpara alimente online, in timp ce procentul este de 35% in cazul femeilor.

“Unul din motivele principale pentru care apetitul romanilor pentru achizitiile online de produse alimentare este asa de scazut este oferta relativ limitata din magazinele online, prin comparatie cu o oferta foarte generoasa in magazinele clasice. Pe masura ce vor aparea mai multi jucatori cu produse alimentare in online, ma astept ca si interesul consumatorilor pentru aceasta categorie sa creasca” a spus Daniel Enescu, managing partner Daedalus Millward Brown.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite