Noile emisiuni de la Pro TV şi Antena 1, umbrite de Kanal D: „Exatlon“ a scos audienţe mai mari decât debuturile „Asia Express“ şi „Mă însoară mama“

Noile
emisiuni de la Pro TV şi Antena 1, umbrite de Kanal D: „Exatlon“ a scos audienţe mai
mari decât debuturile „Asia Express“ şi „Mă însoară mama“

Ştefan, unul dintre concurenţii de la „Exatlon“ FOTO Kanal D

Kanal D a reuşit cu reality show-ul „Exatlon“ să scoată audienţe mult mai bune decât debuturile celor două emisiuni noi difuzate de Pro TV şi Antena 1. La nivelul întregii ţări, postul turcesc a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de români, în timp ce pe publicul tânăr (important pentru vânzarea de publicitate) Pro TV a picat pe locul trei.

Ştiri pe aceeaşi temă

Bătălia de luni seară a principalelor posturi generaliste - Pro TV, Antena 1 şi Kanal D - a fost câştigată detaşat de cel din urmă, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro. În intervalul orar 20.30-22.30, premierele show-urilor „Mă însoară mama“, prezentat de Cove la Pro TV, şi „Asia Express“, cu Gina Pistol la Antena 1, au fost surclasate de noul show de la Kanal D, „Exatlon“.

 
La nivelul întregii ţări, reality show-ul de la Kanal D a ţinut în faţa micilor ecrane peste 2 milioane de români pe minut, în timp ce Pro TV a fost pe locul doi, cu aproape 1,5 milioane de telespectatori. Podiumul a fost completat de Antena 1, care a adunat aproape 1,2 milioane de privitori din toată România. 
 
Şi orăşenii au preferat să se uite la „Exatlon“, Kanal D având o medie de 860.000 de telespectatori pe minut. Aproape 730.000 de telespectatori au ales „Mă însoară mama“, în timp ce aventurile vedetelor din „Asia Express“, emisiune produsă de Mona Segal şi filmată în ţări din Asia, au fost urmărite de 635.000 de persoane, mai scrie Paginademedia.ro
 
Kanal D a ieşit învingător şi la nivel comercial, cu o cotă de piaţă de 20%, ceea ce înseamnă că unul din cinci telespectatori între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau „Exatlon“, adică o medie totală de 408.000 de privitori. 
 
De notat faptul că Pro TV a căzut pe locul trei, lucru foarte rar întâmplat până acum. Noul reality show matrimonial prezentat de Cove a fost urmărit de 354.000 de telespectatori, în timp ce Gina Pistol de la Antena 1 şi vedetele show-ului „Asia Express“ au convins 362.000 de tineri să ţină televizorul pe Antena 1. 
citeste totul despre: