Plecarea lui Mihai Gâdea părea o coincidenţă (fericită) în urma căreia politica editorială scăpată pe mirişte a Antenei 3 părea să îşi recapete echilibrul: brusc, în emisiunile postului se regăseau relatări despre mitingul din Piaţa Victoriei, manifestanţi de acolo erau aduşi în studioul din Pipera, ba chiar până şi tonul prezentatorilor părea schimbat până la fraternizarea cu „inamicul” de până atunci!
 
Numeroase au fost şi vocile fanilor postului lui Voiculescu Dan, care i-au admonestat pe antenişti, reproşându-le că se „transformă în Realitatea TV”! Mulţi oameni au remarcat schimbarea de ton şi de atitudine, iar analiştii media nu mai ştiau ce să creadă. Pusă iniţial chiar pe seama plecării în Statele Unite a lui Gâdea Mihai, şeful postului, această metamorfoză editorială avea să fie lămurită curând, după cum bănuiam în urmă cu aproape o săptămână: publicitarii şi-au retras bugetele şi implicit spoturile din programele canalului, iar acest lucru s-a resimţit grav în bugetele televiziunii.
În disperare de cauză, s-a luat decizia campaniei „Scoate mânia din România”, un fel de „pace-pace, între două dobitoace”. Brusc, tonul aproape isteric al unor prezentatori s-a înmuiat, în studio au apărut şi invitaţi din Piaţa Victoriei (şi nu din cadrul Guvernului), ba chiar minunea minunilor, pentru o perioadă faţa acrită a lui Ciuvică a fost trecută în rezervă, acesta intervenind mai mult telefonic şi punctual. Deci se poate!
Doar că minunea nu a ţinut mult şi, odată cu şpagatul întoarcerii de peste Ocean făcut de Badea şi Gâdea, lucrurile par să se mai fi schimbat un pic, cam cum s-a procedat în cazul bugetului de Stat după întoarcerea cuplului Dragnea-Grindeanu de la paranghelia cu poze telefonate a lui Trump. Adică se mimează bunăvoinţa, păstrând totuşi un raport dezechilibrat în privinţa invitaţilor în platou. De asemenea, se evită precizarea unui număr real al demonstranţilor din Victoriei, iar acestora le este oferit tot mai puţin timp pentru a-şi spune păsurile.
 
Fireşte, urmează reîntoarcerea cucuvelei Ciuvică (reiau ideea pentru cei care au deschis televizoarele mai târziu: conform DEXonlineciuvică” înseamnă cucuvea”), odată cu cea a publicitarilor care ar fi trebuit deja să remarce schimbarea de macaz. Aşadar, zic să nu ne lăsăm păcăliţi ca în cazul lepşei cu Ordonanţa 13, lucrurile sunt departe de a se fi schimbat la Antena 3, iar analiza făcută de site-urile de media arată exact motivul pentru care există acest armistiţiu temporar: calupurile publicitare ale posturilor Antena 3 şi România TV au sărăcit: 70 de branduri nu se mai regăsesc la Antena 3 şi 80 la România TV. Este rezultatul unei monitorizări realizate de site-ul IQads, în perioada 30 ianuarie-2 februarie. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame în perioada 30 ianuarie - 2 februarie, mai sunt acum 25, conform aceluiaşi IQads.
 
Dacă RTV - postul urmăritului general Ghiţă - nu se abate de la politica tabloido-senzaţionalistă şi rezistă cu stoicism primelor amenzi date de un CNA uşor zgâlţâit de opinia publică, Antena 3 a încercat să regleze din mers această problemă, nuanţând, pe cât posibil, un ton care până de curând părea imposibil de atins. Rămâne de văzut cât vor crede în această schimbare publicitarii care vor începe curând să emigreze spre posturi cu o audienţă mai mică, dar cu derapaje mai puţine.