FOTO Kaufland se reinventeză. Cum arată noul concept de open mall care va fi extins în toată ţara

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Kaufland România anunţă că îşi schimbă conceptul, urmând să îşi transforme galeriile comerciale pentru a funcţiona precum un open mall şi să creeze o zonă de Food Court. Startul va fi dat în magazinul din Barbu Văcărescu şi va fi extins în toată ţara.

Noul spaţiu de cumpărături este astfel în exteriorul magazinului, după un concept de open mall.

Prima galerie comercială transformată se află în cadrul magazinului Kaufland din Strada Barbu Văcărescu, Bucureşti, urmând ca acest concept să fie extins treptat şi în alte magazine din reţea.  

În interior, zona de Food Court găzduieşte restaurante, patiserii şi cafenele. Separat, în galerie rămân disponibile două puncte nonfood, o farmacie şi un magazin de difuzare a presei.

În exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere moderne, special amenajate, care găzduiesc magazine ale chiriaşilor în incinta parcării.

„Acest pas este startul pentru «mall-urile» noastre. Oamenii au nevoie de mai mult şi mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate iniţiativele inovatoare din ultima perioadă”, declară Andrei Secreţianu, Director Închirieri/Vânzări B2B, Kaufland România.

Recent, Kaufland România a lansat un alt proiect inovativ, şi anume prima reţea de grădini urbane comunitare, transformându-şi acoperişurile şi exteriorul parcărilor în spaţii verzi cultivate cu legume, fructe, plante aromatice şi flori, care pot fi folosite de comunitate. De asemenea, în aprilie 2017, Kaufland a deschis în premieră un magazin estival amenajat într-un cort, în staţiunea balneoclimaterică Sovata.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în şapte ţări şi o reţea de 115 magazine în România

image
image
image
image
image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite