Cum vrea un indian să facă milioane de euro în România din cosmetice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Criza i-a speriat pe români, însă cei care ţin la frumuseţe şi îngrijire corporală continuă să aloce sute de lei lunar pentru produse dedicate. Rohit Ahuja, investitor de origine indiană, a lansat pe piaţa locală Revicare, un brand de produse naturale pentru frumuseţe şi sănătate, şi ţinteşte vânzări de două milioane de euro doar în 2014.

Rohit Ahuja este de profesie IT-ist, însă şi-a lasat cei 14 ani de carieră în domeniu în spate şi în 2007 a venit în România, unde a intrat în domeniul produselor de îngrijire corporală.

„Când am venit în România am făcut o cercetare de piaţă, pentru că nu ştiam dacă să încep un business în IT sau în alt domeniu. Am încercat să venim cu ceva nou pe piaţă pentru a putea atrage clienţi şi ne-am gândit o vreme cum putem să fim diferiţi, iar în cele din urmă am ales să venim cu produse 100% naturale", a explicat Rohit Ahuja.

Produsele sunt fabricate în două unităţi din România şi sunt vândute atât la nivel local, cât şi pe piaţa din India. 

„Consider că poate fi vorba despre criză în anumite industrii, însă când vine vorba de produse de îngrijire doar puţini oameni au renunţat sau au taăat bugetele. Ne aşteptăm să înregistrăm o comandă medie de 150 de lei", a explicat Ahuja.

Citeşte pe wall-street.ro mai multe despre planurile indianului 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite