Samsung extinde cu o lună garanţia tuturor produselor sale şi lansează un serviciu de service la distanţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

Samsung România extinde cu o lună garanţia care urmează să expire între 15.03.2020 şi 15.06.2020, pentru toate produsele sale, a anunţat marţi, 14 aprilie, compania.

Utilizatorii aflaţi în această situaţie vor primi gratuit o prelungire a garanţiei până la 15.07.2020. Clienţii nu trebuie să acţioneze în vreun fel pentru ca prelungirea să intre în vigoare.

Pentru utilizatorii care întâmpină probleme şi nu pot sau nu doresc să părăsească domiciliul, Samsung oferă un serviciu de asistenţă de la distanţă. De asemenea, Samsung pune la dispoziţia clienţilor un nou serviciu de colectare a smartphone-urilor care necesită intervenţia fizică a specialiştilor din service. Astfel, un angajat al diviziei de service Samsung sau un curier vor colecta telefoanele cu probleme tehnice, urmând să le returnăm clienţilor dispozitivele reparate în cel mai scurt timp.Toate telefoanele care ajung în service beneficiază gratuit de dezinfectare. Reparaţiile pot fi programate printr-un apel telefonic la numerele 08008 726 78 64 sau *8000.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite