Zitec ajută primăriile nedigitalizate în perioada pandemiei, oferind acces gratuit la aplicaţia sa de registratură

Zitec ajută primăriile nedigitalizate în perioada pandemiei, oferind acces gratuit la aplicaţia sa de registratură

În contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, Zitec anunţă că va oferi acces gratuit la două module ale aplicaţiei de registratură şi managementul documentelor Regista. Astfel, instituţiile publice nedigitalizate pot solicita trei luni de licenţă gratuită pentru modulele Managementul documentelor şi e-Guvernare.

Ştiri pe aceeaşi temă

Regista este lider de piaţă pe segmentul aplicaţiilor de registratură şi management al documentelor în administraţia publică locală, ajutând în prezent la eficientizarea şi digitalizarea activităţii interne din peste 500 de instituţii publice şi companii din 40 de judeţe din ţară. Până în prezent, aplicaţia are peste 9.000 de utilizatori şi au fost înregistrate peste 7 milioane de documente.

Rolul Regista este să automatizeze activitatea din administraţiile locale, guvernamentale şi din companii, facilitând atât o comunicare optimă între departamente, cât şi pe cea dintre funcţionari şi cetăţeni, pentru o rezolvare electronică, rapidă şi mult mai organizată a solicitărilor primite.

Modulul Managementul documentelor este foarte util pentru instituţii în această perioadă, încurajând lucrul de acasă al personalului acestora. Cu ajutorul modulului, funcţionarii pot înregistra electronic documentele, pot gestiona fluxul de lucru între departamente, precum şi transmiterea lor între acestea. De asemenea, verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor se face într-un mod mult mai rapid şi eficient.

Totodată, Regista este prima aplicaţie care respectă codul administrativ şi care facilitează comunicarea online dintre instituţiile publice şi cetăţeni, prin modulul e-Guvernare. Astfel, cetăţenii pot consulta online starea documentelor publice, pot trimite cereri online sau pot depune sesizări electronice pentru diferite nereguli identificate pe raza localităţii. Toate acestea se pot face prin intermediul portalului asigurat de Regista, ce poate fi accesat de pe website-ul instituţiei.

Aplicaţia poate fi accesată de oriunde de către funcţionarii publici sau angajaţii companiilor, fiind disponibilă direct din browser, fără instalare şi cu toate informaţiile stocate în siguranţă în cloud Microsoft Azure.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: