Meniul de criză i-a cucerit pe reşiţeni

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dan Popoviciu a intrat în mediul de afaceri acum un an, iar azi, tot reşiţeanul de rând îi cunoaşte localul. Dan a deschis un restaurant care se numeşte Bistro La Tzompy şi la care apelează zilnic câteva sute de locuitori din oraşul de pe Bârzava.

Acum un an, la Reşiţa s-a deschis Bistro La Tzompy, o afacere care nu antrenează mai mult de zece persoane, dar prin care se găteşte pentru un oraş întreg.


„Am crezut că îi lipseşte Reşiţei un restaurant pe care să îl definească gătitul tradiţional şi care să răspundă promt la orice solicitare a oamenilor. Asta pentru că livrarea la domiciliu este esenţială în ce priveşte profitul afacerii”, a spune Dan Popoviciu, cel care a pus bazele restaurantului, alături de asociatul său, Ilie Mândrican. Prima mişcare pe care reşiţeanul a făcut-o a fost să îşi mediatizeze afacerea, astfel încât oamenii să audă rapid că în centrul oraşului s-a deschis un restaurant unde poţi mânca tradiţional, bine şi ieftin.


Asaltat de comenzi


„Încă de la început m-am gândit că acest local se adresează oamenilor de rând, cu un stil de viaţă alert, celor care petrec mult timp la serviciu, dar şi tinerilor care nu au încă un job, dar vor să mănânce la restaurant”, a adăugat reşiţeanul. Pentru ca lucrurile să meargă bine şi constant, Dan Popoviciu a reuşit să construiască o adevărată reţea de clienţi. De la grădiniţele la care ajunge mâncarea de la restaurantul său şi până la sportivii din oraş şi elevii cu program de tip after-school, cu toţii sunt clienţi fideli ai localului lui Dan. „Spre exemplu, un meniu al zilei, în care intră o ciorbă consistentă şi felul doi pe săturate costă numai 11 lei. În vară, am avut zile în care cu greu făceam faţă numărului mare de comenzi. Câteva sute înseamnă foarte mult pentru un restaurant cu o mână de angajaţi. Evident, pun şi eu umărul şi muncim cu toţii”, a spus Dan.

Forţa de muncă, esenţială în afacere


La restaurantul reşiţeanului lucrează doar cinci angajaţi, care fac faţă cu stoicism sutelor de comenzi, iar Dan crede că succesul său îl datorează acestor oameni.  Ca să facă volumului de muncă, pune şi el umărul la muncă, mai ales că marea lui pasiune este gătitul. „Relaţia cu angajaţii este foarte importantă, ca de altfel şi respectul dintre angajaţi şi angajator, dar şi invers”, a spus reşiţeanul.

Reşiţa

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite