Un spot de promovare a Festivalului „Bachus” de la Focşani costă 12.890 de lei la TVR, 2.400 de lei la Antena 3  şi 579 de lei la Realitatea TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Spotul a fost realizat într-o pivniţă de vinuri Foto: Facebook
Spotul a fost realizat într-o pivniţă de vinuri Foto: Facebook

Spre deosebire însă, Realitatea TV va încasa 44.635 de lei pentru difuzarea a 77 spoturi, în vreme ce TVR primeşte 66.450 de lei pentru difuzarea a doar 5 spoturi, iar Antena 3-12.000 de lei.

Festivalul Viei şi Vinului „Bachus 2013” va fi promovat şi cu ajutorul televiziunilor naţionale, cărora le-au fost încredinţate prin achiziţie directă contracte de difuzare a spotului realizat cu această ocazie.

Contractele vor fi împărţite între TVR1, Antena 3 şi Realitatea TV, care în săptămâna Festivalului de la Focşani se obligă să difuzeze nu mai puţin de 87 de spoturi a câte 30 de secunde.

Cele mai multe reclame vor fi difuzate de Realitatea TV, respectiv 77, care va încasa 44.635 de lei, rezultând un cost de 579 de lei/spot.

Antena 3 va difuza 5 spoturi, care vor costa 12.000 de lei, iar Televiziunea Română va difuza alte cinci spoturi, pentru care Consiliul Judeţean Vrancea va aloca 64.450 de lei, rezultând un cost de 12.890 de lei/spot. 

Contractele au fost atribuite de Consiliul Judeţean Vrancea, banii fiind asiguraţi din fonduri europene prevăzute prin proiectul „Drumul Podgoriilor Vrâncene”. 

Mai puteţi citi:

Marian Oprişan a reziliat contractul cu editorul Monitorului de Vrancea

Consiliul Judeţean Vrancea plăteşte 14.000 de euro pentru un film de prezentare de 15 minute


 

Focşani



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite