Bucureştiul va fi promovat internaţional ca destinaţie turistică şi culturală, cu logo, imn şi spot publicitar

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În următorii doi ani Bucureştiul va fi promovat internaţional cu ajutorul Asociaţiei "Destinaţia Bucueşti"
În următorii doi ani Bucureştiul va fi promovat internaţional cu ajutorul Asociaţiei "Destinaţia Bucueşti"

Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a consfinţit, marţi, un acord de cooperare cu Asociaţia „Destinaţia Bucureşti“, prin care se doreşte dezvoltarea unei strategii de promovare şi dezvoltare a Bucureştiului ca destinaţie turistică şi culturală.

Prin acordul aprobat marţi, municipalitatea se angajează să coopereze cu asociaţia respectivă în următorii doi ani. Acordul prevede finanţarea şi realizarea în comun a unor programe, proiecte şi evenimente care să crească vizibilitatea laturii culturale şi turistice ale Bucureştiului.

Raportul de specialitate prevede ca propunerea de cooperare dintre cele două părţi să elaboreze „teme şi proiecte de interes pentru Bucureşti“ susţinute printr-un spot publicitar, un logo, un slogan şi un imn al Bucureştiului. De asemenea, va fi organizată o caravană internaţională de promovare a Capitalei, precum şi realizarea unui concept de „punct turistic urban“, prin înfiinţarea unor puncte de informare în cinci puncte cheie din Capitală, respectiv Aeroportul Otopeni, Gara de Nord, Piaţa Universităţii, zona Lipscani şi Piaţa Revoluţiei.

Raportul de specialitate, emis de Primăria Generală, mai prevede organizarea unui festival internaţional al Bucureştiului care „se doreşte a avea o secţiune destinată tinerilor, una destinată istoriei Capitalei şi moştenirii culturale prin clădirile emblematice şi una destinată gastronomiei sau realizarea circuitlui Ambasadele lumii - one day tour, în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Externe, o iniţiativă prin care se intenţionează realizarea unui tur al ambasadelor ţărilor care vor face parte din acest proiect, conform unui program prestabilit“.

Asociaţia „Destinaţia Bucureşti“ a fost înfiinţată pentru a creşte notorietatea şi prestigiul Capitalei, atât în ţară, cât şi în străinătate şi are ca scop elaborarea unei strategii de branding a Bucureştiului pentru promovarea turistică internaţională, a sporirii cunoaşterii şi participării civice, a asigurării unui mediu optim pentru promovarea acţiunilor şi ideilor culturale şi ştiinţifice autohtone, precum şi crearea unui climat optim pentru organizarea  unor evenimente cu caracter ştiinţific cultural, umanitar, turistic şi sportiv, se mai arată în raportul proiectului aporbat de Consiliul General săptămâna aceasta.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite