Răspunsul companiei Orange în cazul românilor înșelați cu telefoane „gratis”
0Compania Orange a răspuns solicitării „Adevărul” de a oferi un punct de vedere cu privire la reclamațiile unor maramureșeni. Aceștia s-au trezit cu facturi mai mari, după ce au primit un telefon gratis.

Oamenii spun că au fost păcăliți să primească un telefon mobil gratis, doar cu prelungirea contractului, dar s-au trezit cu facturi mult mai mari după o lună. Mai multe reclamații au fost înregistrate la OPC, după ce oamenii nu au fost mulțumiți de răspunsul primit la magazin.
O femeie de 59 de ani și o bătrână de 79 de ani au declarat reporterului „Adevărul” că cea care le-a oferit telefonul în magazinul companiei „era de la București”, nu angajata magazinului. Mai mult, pentru că „doamna a fost atât de drăguță”, bătrâna chiar i-a făcut cadou o pereche de cercei.
Vezi aici: Români înșelați de o companie de telefonie mobilă. Mai multe reclamații la OPC
Însă după o lună a constatat că în loc să plătească 54 de lei ca și până acum, factura telefonică era de 175 de lei, sumă foarte mare pentru veniturile ei de pensionară. Ambele au făcut reclamație la OPC, însă fără prea mari așteptări. „Au spus că este cuvântul meu împotriva cuvântului ei. Dar vreau cel puțin să nu mai pățească nimeni așa ceva”, a mai spus atunci femeia de 51 de ani.

Reprezentanții companiei spun că „angajații discută cu clienții și se asigură că sunt corect informați”.
„Ofertele din magazinele Orange sunt făcute în baza campaniilor curente de marketing. Atât colegii, cât și partenerii noștri reprezentanți de vânzări discută cu clienții și se asigură că aceștia sunt informați corect și complet, iar condițiile de vânzare sunt în conformitate cu normele legale în vigoare. În același timp, vânzătorii din rețeaua de magazine Orange shop și Orange stores pot face deplasări, în funcție de disponibilitatea pentru înlocuire pe anumite poziții, pentru cursuri de formare personală etc”, arată comunicatul transmis de către companie.
De asemenea, mai transmit că există un număr de telefon unde se pot înregistra astfel de reclamații.
„Facem toate eforturile pentru a raspunde nevoilor clienților nostri și a le oferi o experiență la cele mai înalte standarde în magazinele noastre, însă, dacă există nemulțumiri, avem toată deschidere să discutăm situațiile particulare prin apel în call center – 300”, se mai arată în document.