Peste 30 de sesizări la OPC: prestatorii de servicii cei mai reclamaţi!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

  Potrivit unui raport întocmit de OPC Teleorman, luna trecută au primit 30 de sesizări şi reclamaţii de la cetăţeni.

  Dintre acestea, nouă au vizat domeniul produselor nealimentare, 15 în domeniul prestărilor de servicii şi 6 în domeniul produselor alimentare. Angajaţii instituţiei au cercetat toate petiţiile primite şi au constatat că 13 dintre acestea au fost neîntemeiate, 10 au fost redirecţionate către alte instituţii, una a fost nesoluţionată şi una clasată. Printre neregulile găsite la produsele alimentare amintim termenul de valabilitate expirat, corpuri străine în pâine, neconcordanţa între preţurile afişate pe raft şi cele marcate.
   Inspectorii OPC au aplicat în perioada de referinţă şapte amenzi contravenţionale, au fost înlocuite produsele cu defecţiuni sau restituită contravaloarea acestora şi au dispus remedierea deficieţelor constatate.

Alexandria

Top articole

Partenerii noștri

image
observatornews.ro

Ultimele știri
Cele mai citite