Peste 30 de sesizări la OPC: prestatorii de servicii cei mai reclamaţi!
0Potrivit unui raport întocmit de OPC Teleorman, luna trecută au primit 30 de sesizări şi reclamaţii de la cetăţeni.
Dintre acestea, nouă au vizat domeniul produselor nealimentare, 15 în
domeniul prestărilor de servicii şi 6 în domeniul produselor alimentare.
Angajaţii instituţiei au cercetat toate petiţiile primite şi au
constatat că 13 dintre acestea au fost neîntemeiate, 10 au fost
redirecţionate către alte instituţii, una a fost nesoluţionată şi una
clasată. Printre neregulile găsite la produsele alimentare amintim
termenul de valabilitate expirat, corpuri străine în pâine,
neconcordanţa între preţurile afişate pe raft şi cele marcate.
Inspectorii OPC au aplicat în perioada de referinţă şapte amenzi
contravenţionale, au fost înlocuite produsele cu defecţiuni sau
restituită contravaloarea acestora şi au dispus remedierea deficieţelor
constatate.























































