Curtea de Apel Bucureşti respinge contestaţiile pentru lotul 2 al autostrăzii Sebeş - Turda. CNADNR trebuie să reevalueze ofertele

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Curtea de Apel Bucureşti a respins joi toate contestaţiile formulate de firmele care au participat la licitaţia pentru contractarea executării lucrărilor la lotul 2 al Autostrăzii Sebeş - Turda. Prin urmare, rămâne în vigoare decizia CNSC, care a anulat raportul procedurii şi a decis reevaluarea ofertelor. În aceste condiţii, începerea lucrărilor pe acest lot va fi întârziată cu câteva luni.

Pentru lotul 2 al autostrăzii Sebeş - Turda, firmele RCM Construzioni SRL (declarată iniţial câştigătoare la licitaţie, ca reprezentant al unei asocieri de firme, cu oferta de 460.019.270 lei) şi Asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading 98 SRL au contestat în instanţă decizia CNSC. Consiliul a admis în totalitate contestaţia formulată pentru acest lot de către Strabag SRL şi în parte pe cele formulate de asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading 98 SRL şi SC Teloxim Con SRL, respectiv a anulat raportul procedurii de atribuire în partea ce priveşte oferta desemnată câştigătoare şi ofertele contestatoarelor amintite.

De asemenea, CNSC a obligat autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor depuse pentru lotul 2 de contestatoarele menţionate şi asocierea RCM Costruzioni SRL, cu respectarea precizărilor din motivare, a documentaţiei de atribuire şi a dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice. Instituţia a respins şi capătul de cerere privind reevaluarea ofertelor admisibile cu propuneri inferioare ofertei sale, din contestaţia asocierii Aktor SA – Euroconstruct Trading 98 SRL, ca nefondat. Această asociere a atacat în instanţă faptul că CNSC i-a acceptat doar în parte contestaţia. Pe acelaşi lot, Teloxim Con SRL (în cadrul asocierii Lena Engenharia e Construcoes SA – Teloxim Con SRL – Consitrans SRL) a dat în judecată CNADNR. Curtea de Apel Bucureşti a conexat toate plângerile legate de acest lot într-un singur dosar şi a respins joi, 5 iunie 2014, toate plîngerile şi contestaţiile formulate de către societăţile comerciale.

Lotul 2 are 24,25 km, de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud. Include un spaţiu de servicii la km 22+800 (stânga), km 23+400 (dreapta), nodul rutier Teiuş la km 26, inclusiv bretele de acces şi un centru de întreţinere şi monitorizare la km 26+000 amplasat în interiorul nodului rutier Teiuş. În ceea ce priveşte celelalte loturi, pentru segmentele 3 şi 4 au fost semnate contractele cu firmele constructoare şi a fost semnat ordinul de începere a lucrărilor cu data de 20 mai. Pentru cei 12,45 km ai lotului 3 al autostrăzii Sebeş – Turda, CNADNR a semnat contract cu asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D’Aqua SpA, cu suma de aproximativ 421 milioane de lei fără TVA. Cei 16,3 km de la lotul 4 al autostrăzii Sebeş – Turda vor fi executaţi de asocierea SC Porr Construct SRL – Porr Bau BmbH, pe baza unui contract de aproximativ 470 de milioane de lei fără TVA. Tronsonul vizat are 28,75 kilometri, de la Turda până la intrarea în Aiud. În cazul lotului 1, s-a decis, de asemenea, reevaluarea ofertei câştigătoare.

Peste 4.000 de imobile expropriate pe traseul autostrăzii Sebeş - Turda. Despăgubirile depăşesc 8 milioane euro

Constructorul lotului 3 al autostrăzii Sebeş - Turda rămâne cel stabilit de CNADNR. Instanţa a respins contestaţia

Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite