(ne)Privatizarea CFR, o problemă de siguranţă naţională?
0După ce anul trecut lansa raportul conform căruia presa reprezenta o ameninţare la adresa siguranţei naţionale, membrii Consiliul Suprem sunt acum îngrijoraţi de pericolul latent al privatizării unei companii falimentare.
De fapt, nici măcar nu poate fi vorba de o privatizare în adevăratul sens al cuvântului, ci de vânzarea unui pachet de 20% din acţiunile CFR Marfă.
CSAT consideră că implicaţiile unui astfel de proiect sunt uriaşe şi poate avea un impact puternic asupra siguranţei naţionale, deoarece compania de stat deţinea anul trecut o cotă de piaţă de circa 50%.
Iniţiativa face parte din planul stabilit de cabinetul guvernamental împreună cu FMI, care mai presupune şi vânzarea unui pachet de acţiuni reprezentând 20% din capitalul social al Tarom.
Intră aici şi spune şi tu: crezi că (ne)privatizarea CFR poate fi o problemă de siguranţă naţională?