INS: Peste 12.000 de persoane au sunat în ultimele două săptămâni la call-center-ul pentru recensământ. Mulţi oameni în vârstă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Oamenii în vârstă care sună la  la call-center-ul pentru recensământ au nevoie de lămuriri ca să fie siguri că răspund corect şi că chestionarul lor nu va fi invalidat. FOTO Shutterstock
Oamenii în vârstă care sună la  la call-center-ul pentru recensământ au nevoie de lămuriri ca să fie siguri că răspund corect şi că chestionarul lor nu va fi invalidat. FOTO Shutterstock

Call-center-ul deschis la debutul recensământului populaţiei şi locuinţelor a primit peste 12.000 de apeluri în două săptămâni, a declarat, luni, coordonatorul Unităţii de Coordonare şi Implementare a Recensământului Populaţiei şi Locuinţelor 2021 (UCIR), Silvia Pisică.  Potrivit aesteia sunt destul de mulţi oameni în vârstă care sună.

"Până în prezent, în două săptămâni încheiate, avem, pe partea de call-center, în relaţie directă cu populaţia, mai mult de 12.000 de apeluri. Este un volum mai redus pe perioada de weekend şi este un volum foarte mare în special la început de săptămână, cum este ziua de azi, o zi de luni. Call-center-ul funcţionează de la ora 7:00 dimineaţa până la ora 10:00 seara, este extrem de activ începând cu orele 8:00 şi până la 6:00 după-amiaza. Între 6:00 după-amiaza şi 7:30 (p.m. - n. r.) se reduce din volum cam la jumătate, probabil că oamenii ajung acasă, iau cina şi se apucă de auto-recenzare. Avem apeluri inclusiv până la cu numai câteva secunde înainte de 10:00 seara. Nu închidem, bineînţeles, preluăm toate apelurile, şi până când nu terminăm nu plecăm", a afirmat Silvia Pisică, conform Agerpres

Coordonatorul UCIR a menţionat că multe persoane vârstnice sună la call-center pentru a se asigura că răspund corect la chestionar. 

"Spre surprinderea noastră, sunt destul de mulţi oameni în vârstă care sună sau oameni cu un nivel de educaţie mai puţin ridicat şi au nevoie de lămuriri ca să fie siguri că răspund corect şi că chestionarul lor nu va fi invalidat. Preferă să prevină decât să se auto-recenzeze încă o dată. Prin urmare, le acordăm asistenţa necesară, astfel încât să se poată descurca şi să răspundă corect", a precizat Silvia Pisică.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite