În curând, inteligenţa artificială ţi-ar putea sugera ce să comanzi la McDonald's, dacă eşti nehotărât

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO via 123RF
FOTO via 123RF

Gigantul american va începe să folosească panouri pentru comenzi cu inteligenţă artificială în restaurantele de tip drive-thru din Statele Unite. Acestea vor sugera clienţilor diferite produse în funcţie de anumiţi factori, precum ora, vremea, sau combinaţiile cele mai populare.

Compania americană va implementa noile panouri în 700 de restaurante din Statele Unite pentru început, însă plănuieşte să extindă tehnologia şi în pieţele internaţionale. 

Inteligenţa artificială va putea sugera şi diferite combinaţii. De exemplu, dacă vrei să comanzi doar un hamburger, aceasta îţi va sugera să iei şi un pahar de suc sau o porţie de cartofi prăjiţi.

”Ne folosim de tehnologie pentru a îmbunătăţi şi a moderniza felul în care ne conectăm cu clienţii” a spus CEO-ul Steve Easterbrook, adresându-se investitorilor companiei. ”Avem încredere în drumul care se aşterne în faţa noastră” a continuat el, citat de Nation’s Restaurant News.

Panourile funcţionează cu tehnologie dezvoltată de Dynamic Yield - un startup israelian pe care McDonald’s l-a achiziţionat în luna martie a acestui an. Pe site-ul său, startup-ul descrie un amestec de servicii oferite companiilor, precum analize şi diferite date de marketing, pentru a le ajuta să măsoare şi să răspundă mai bine la cerinţele consumatorilor lor.

McDonald’s aşteaptă acum rezultatele unui prim contact al clienţilor cu noile panouri digitale şi speră să extindă această tehnologie bazată pe inteligenţă artificială şi la nivelul aplicaţiilor sale.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite