De ce un birou dezordonat la locul de muncă ar putea să-ți afecteze cariera

0
0
Publicat:

Spațiul de lucru le spune celorlalți despre tine mai mult decât crezi. Dacă biroul tău are teancuri de hârtii neorganizate, obiecte aruncate pe jos, sticle de apă goale sau căni de cafea murdare ori dacă este doar un loc dezordonat în general, le transmiți colegilor și colaboratorilor mesaje nu tocmai bune, potrivit Fox Business.

Un birou organizat îți oferă mai mult spațiu pentru a fi productiv. FOTO Shutterstock
Un birou organizat îți oferă mai mult spațiu pentru a fi productiv. FOTO Shutterstock

Doi experți au explicat de ce ar trebui să faci din organizarea biroului tău o prioritate pentru cariera ta și motivele pentru care acest lucru este important nu doar pentru propria productivitate, ci și pentru imaginea ta profesională.

Mediul din biroul tău contează

Diane Gottsman, expert în etichetă și fondator al The Protocol School of Texas, spune că un birou organizat nu numai că îți oferă mai mult spațiu pentru a fi productiv, dar transmite mesajul că îți pasă de mediul înconjurător.

„La fel cum hainele tale spun multe despre modul în care ai grijă de tine și reprezintă un indicator al stimei de sine, biroul tău este o extensie a personalității tale și poate transmite mesajul că nu ești capabil să îți organizezi un birou sau o viață", a spus specialista.

Un birou dezordonat ar putea transmite că ești extrem de ocupat și că trebuie să îți prioritizezi timpul pentru a termina un proiect important în termenul limită, a sugerat ea.

Mai mult, îți poate afecta și imaginea la locul de muncă.

Ai sau nu obligația să păstrezi spațiu de lucru în ordine?

Gottsman spune că un angajat are responsabilitatea de a-și păstra spațiul ordonat și curat, „deoarece își reprezintă compania, iar oamenii fac judecăți pe baza a ceea ce văd".

„Un client care îi încredințează angajatului să se ocupe de afacerea sa vrea să știe că angajatul este atent la detalii", explică specialista. 

Ce faci dacă managerul îți atrage atenția că ai biroul dezordonat

Și Jonathan Alpert, psihoterapeut și coach de performanță, spune că este important ca angajații să înțeleagă că biroul lor reprezintă compania: 

„Dacă managerul se așteaptă ca tu să fii mai ordonat, este o cerere mică și ar trebui făcut un efort pentru a face ordine."

Alpert recomandă ca atunci când managerul tău te confruntă cu privire la dezordinea, să fii deschis la schimbare.

„La sfârșitul zilei, gândește- te ce este mai important: siguranța locului de muncă sau menținerea standardului obișnuit de ordine față de dezordine", a spus Alpert.

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite