Brandul Mathilde a lansat colecţia de haine pentru sezonul rece din 2013

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Primul magazin bucureştean Mathilde FOTOGRAFII: Mathilde
Primul magazin bucureştean Mathilde FOTOGRAFII: Mathilde

Brandul românesc Mathilde a lansat pe piaţă colecţia pentru sezonul rece al acestui an, având ca piese-vedetă pardesiul în formă de clopot cu franjuri şi trenciul ornat cu trandafiri.

Pentru sezonul rece, Mathilde propune trenciuri în două culori, cardigane, pelerine şi pardesie. Croielile parte peste parte, colţurile inegale şi terminaţiile tip franjuri sunt doar câteva dintre atributele colecţiei lansate pe piaţă, în sezonul toamnă-iarnă, de designerul român Matilda Gheşea.

Pe lângă piesele închinate sezonul rece, creatoarea a stilizat şi patru modele de rochii în culori reci, accesorii vestimentare care în anotimpul rece devin un paşaport către un look glamour, pliat însă pe tendinţele şi necesităţile urbane.

Brandul pur românesc, creat şi crescut în ultimii zeee ani, şi-a făcut loc pe piaţa bucureşteană, în luna mai, prin deschiderea primul său magazin. În spatele triumfului autohton stau doi români care au crezut în ideea lor.

Povestea Mathilde a început undeva, la poalele Braşovului, prin anii 2000. Matilda Gheşea s-a mutat acolo împreună cu soţul ei, după terminarea facultăţii. Răzvan Gheşea se ocupa de afacerile sale, în timp ce Matilda crea rochii după bunul plac, pe care le vindea prietenilor. După ce a sesizat că hainele create de soţia sa au succes, dar şi nevoie de o mână organizatorică, Răzvan s-a hotărât să scoată şi profit de pe urma lor. Astăzi, Răzvan şi Matilda Gheşea sunt creierul şi inima brandului.

image

Pardesiu Leona (620 de lei) 

Trenciul Zorba (680 de lei)

trenciul zorba/ mathilde
image

Rochie Gabra (410 lei)

Magazin

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite