Conferinţa „Media and Religion“ aduce în România reprezentanţi ai universităţilor prestigioase de peste hotare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Conferinţa „Media and Religion“ se desfăşoară în perioada 11-12 octombrie FOTO: mediaandreligion.ro
Conferinţa „Media and Religion“ se desfăşoară în perioada 11-12 octombrie FOTO: mediaandreligion.ro

European Communication Research and Education Association (ECREA), împreună cu Şcoala Doctorală în Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti şi Asociaţia Formatorilor din Jurnalism şi Comunicare organizează în zilele de 11 şi 12 octombrie conferinţa „Media and Religion“. Deschiderea evenimentului va avea loc astăzi, 11 octombrie, la Casa Eliad.

Conferinţa ve reuni 26 de participanţi de la universităţi de prestigiu din Franţa (Universitatea Paris II Sorbonne din Paris, Univeritatea Sorbonne Nouvelle Paris 3, Univeritatea Paris 8 – Vincennes, Universitatea  “Paul Valéry” din Montpellier) , Slovacia (Universitatea Catolică din Ružomberok), SUA (Universitatea Webster, Universitatea de Stat din Georgia), Nigeria (Universitatea Redeemer din Mowe), Suedia (Universitatea din Lund), Finlanda (Universitatea din Helsinky), Polonia (Universitatea Economică din Katowice) şi România (Universitatea din Bucureşti). 

De asemenea, conferinţa „Media and Religion“ se bucură de prezenţa a patru invitaţi speciali: Johanna Summiala (Finlanda), Erich Rothenbuhler (SUA), Ştefan Bratosin (Franţa) şi Nicolae Dascălu (România, Basilica Press Center). 

În ultima zi, sâmbătă, 12 octombrie, începând cu ora 15.30 participanţii vor vizita sediul Patriarhiei Române şi vor fi primiţi de oficialităţile ecleziastice.

Sesiunea ştiinţifică îşi propune să devină o platforma de dezbatere a relaţiilor dintre sacru şi profan, aşa cum sunt ele (inter)mediate de presa contemporană. Participanţii vor aborda problematici cum ar fi: mediatizarea fenomenelor religioase, utilizarea arhietipurilor religioase în presă, publicitate şi relaţii publice, mass-media şi religia în mediul online, ritualurile media şi evenimente mass-media, ritualurile de consum media, revelaţiile mass-media şi secretele religioase/sacre, antropologia media din punctul de vedere al categoriilor sacru şi profan.

Cultură



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite