Noul VW Golf GTI e pe drum
0Primul Golf GTI cu motor turbo de 200 CP si cu noua tehnologie turbo FSI cu cuplu motor mare va fi livrat la noi incepand din aceasta toamna, prin Porsche Romania. Noul GTI urmeaza traditia sportiva a
Primul Golf GTI cu motor turbo de 200 CP si cu noua tehnologie turbo FSI cu cuplu motor mare va fi livrat la noi incepand din aceasta toamna, prin Porsche Romania. Noul GTI urmeaza traditia sportiva a predecesorului sau, prezentat inca din 1976. Ca si modelul original, noul Golf GTI, disponibil cu doua si patru usi, cu look-ul sau sportiv unic, dispune de un motor dinamic si de o suspensie foarte tare. Pentru motorizare, VW a utilizat noul motor turbo FSI, de 2 litri. Motorul, de 200 CP cu injectie directa de benzina si raport de compresie mare, este propulsorul ideal pentru GTI, datorita curbei de cuplu foarte dinamice (280 Nm intre 1.800 si 5.000 rpm). Cu cutie manuala cu sase trepte oferita standard, motorul cu 4 cilindri accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 7,2 secunde. Consumul este de 8 litri la suta. Exteriorul este tipic pentru un GTI: grila neagra a radiatorului cu cadru de culoare rosie, spoiler spate cu doua tevi de esapament, jante din aliaj usor de 17 inch (pneuri late de 225) etc. Interiorul, desi a pastrat discret din elementele clasice, este actualizat la stilul si tehnologia moderne. Scaunele, proiectate special pentru noul GTI, cu spatarul inalt si tetierele integrate, dar ajustabile, subliniaza compromisul perfect intre functionalitate si sportivitate. Alte particularitati specifice lui GTI includ sistem de climatizare, afisaj multifunctional, oglinda interioara antiorbire, senzor de ploaie, faruri de ceata si o suspensie sport mai joasa cu 15 mm. La fel ca toate modelele Golf, GTI are un pachet de siguranta complet care include sistem de control al stabilitatii ESP, tetiere active fata, trei tetiere spate si sase airbag-uri.