Sinner n-a pierdut niciun sponsor de când a fost suspendat pentru dopaj. Câștigă 30 de milioane de euro pe an fără să facă nimic

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cazul Clostebol nu-l afectează aproape deloc pe italianul Jannik Sinner, care nu și-a pierdut niciun sponsor, în pofita scandalului de dopaj care îl ține departe de competiții până în luna mai. Jucătorul a pierdut doar premiile de la turneele de tenis pe care a fost nevoit să le sară.

Sinner este o mașină de făcut bani
Sinner este o mașină de făcut bani

Noi reclame la paste și la ceasuri, iar o bancă a cumpărat pagini de ziare cu sloganul „Înainte mereu împreună”. Plus o casă de modă care l-a chemat ca invitat de onoare la Săptămâna Modei de la Milano. În ultimele zile a avut o demonstrație clară pro-Sinner făcută de sponsorii săi. În mod normal, reputația sportivului ar fi fost pătată de interdicția pentru dopaj.

Jannik se mândrește cu un portofoliu de sponsori bogați și prestigioși. Din 2022, Nike îi asigură un contract pe 10 ani în valoare de 150 de milioane, iar Head i-a reînnoit contratul pe 7 ani în 2024. Mai sunt Gucci, Rolex, Lavazza, Fastweb, Intesa Sanpaolo și, prin operațiuni de licențiere/merchandising, Panini și Pigna.

Anul trecut, lor li s-au adăugat De Cecco, La Roche-Posay și Enervit. De asemenea, s-a născut o colaborare specială cu Formula 1. Aceste parteneriate îi asigură un venit total de 30 de milioane pe an, potrivit estimărilor Nielsen Sports.

Apoi, dincolo de bonusurile legate de rezultatele sportive, sunt și alte venituri comerciale care pot proveni din performanțe și redevențe la produsele vândute (în ultimele luni, s-a pus foarte mult accent pe logo-ul personal al lui Sinner, în formă de vulpe).

În 2024, Sinner a câștigat 1,8 milioane din premiile adjudecate la turnee.

Sport

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite