Laptele vegetal, cu plusuri şi cu minusuri

Laptele vegetal, cu plusuri şi cu minusuri

Nucile şi migdalele sunt bogate în proteine şi calciu, însă îşi pierd substanţele nutritive în timpul procesării.

Tot mai multe persoane aleg să înlocuiască laptele de vacă, de capră sau de oaie cu cel vegetal, obţinut din soia, migdale, ovăz sau cocos. Laptele vegetal este o alternativă pentru laptele obişnuit, mai ales dacă suferi de intoleranţă la lactoză.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ce trebuie să ştii despre laptele vegetal

Vegetarienii şi persoanele cu intoleranţă la lactoză sunt cei care preferă laptele vegetal. Este slab în grăsimi şi are un nivel ridicat de vitamine din grupa B. De asemenea, laptele vegetal este mai uşor de digerat decât laptele de vacă şi poate fi inclus în numeroase reţete sau diete.

Este perfect pentru persoanele care au o digestie lentă sau care au probleme cu constipaţia. Laptele de soia conţine la fel de multe proteine precum laptele de vacă, dar nu are acelaşi conţinut de calciu.

Cel mai puţin nutritiv este laptele de cocos, deoarece nu conţine în mod natural proteine, având doar o cantitate mică de calciu.

Nucile şi migdalele sunt bogate în proteine şi calciu, însă îşi pierd substanţele nutritive în timpul procesării.  Un neajuns al laptelui vegetal este absenţa vitaminei D, care este conţinută de unele lactate.

Află pe Clicksanatate.ro câte calorii conţine fiecare tip de lapte vegetal!

Această plantă stimulează eliminarea toxinelor!
 

Mai frumoasă cu citrice!

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: