Hârtia igienică creată pentru mileniali

Hârtia igienică creată pentru mileniali

Companiile regândesc modul în care ambalează produsele alimentare şi bunurile de uz casnic, pentru a se adapta numărului tot mai mare de americani care locuiesc singuri, mai ales că milenialii (cei născuţi între 1980 şi 1995) amână întemeierea unei familii.

Printre companiile care se adaptează acestor consumatori se numără Procter&Gamble, care a creat o hârtie igienică menită să satisfacă nevoile persoanelor care locuiesc singure şi au un spaţiu limitat de depozitare, a explicat un oficial al companiei. 
 
Cu o dimensiune de trei ori mai mare decât o rolă obişnuită de hârtie igienică, noul produs este masiv, iar compania promite că este de ajuns timp de trei luni pentru o singură persoană şi necesită jumătate din spaţiul de depozitare al rolelor convenţionale. 
 
Potrivit The Wall Street Journal, P&G a creat „Forever Roll“ cu gândul la două tipuri de consumatori: milenialii din zonele urbane şi persoanele în vârstă.
 
Rola de hârtie este disponibilă în două dimensiuni: cu un diametru de 30 de centimetri şi unul de 22 de centimetri, faţă de 5 centimetri, cât măsoara o rolă obişnuită, şi vine cu propriul suport. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: